dc.contributor.author | Digernes, Eldrid | |
dc.date.accessioned | 2008-11-14T11:39:50Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 0805-8075 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/154010 | |
dc.description.abstract | I fagstudiet i pedagogikk i allmennlærarutdanninga er Læreplanverket for Kunnskapsløftet (KD, 2006) eit sentralt tema. Mange didaktiske problemstillingar blir aktualiserte i møtet med læreplanreforma, problemstillingar som det er interessant å utdjupe i dialog med praksisfeltet. Eg ser, som faglærar, problemstillingane som interessante i forskings- og utviklingsarbeidet mitt. I tillegg gav eige arbeid med reforma inspirasjon til å gjere eit delprosjekt saman med studentane, der dei også kunne søke kunnskap om læreplanreforma i dialog med praksisfeltet. I tillegg var det interessant å ta med studentane i ein læringsprosess med mange av dei same kjenneteikna som pregar faglærarar sitt forskings- og utviklingsarbeid. Eg hadde slik eit tosidig føremål med delprosjektet. Eg ville på den eine sida at studentane skulle få kunnskap om læreplanen gjennom direkte utforsking i praksisfeltet. På den andre sida ville eg følgje dei inn i ein læringsprosess der dei tileignar seg denne kunnskapen. | en |
dc.format.extent | 64319 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | en |
dc.relation.ispartofseries | Notat;15/2007 | en |
dc.relation.ispartofseries | | en |
dc.subject | læreplan | en |
dc.subject | Kunnskapsløftet | en |
dc.subject | pedagogikk | en |
dc.title | Samhandling, utforsking og refleksjon som læringsarena. Eit utviklingsarbeid om Læreplanverket for Kunnskapsløftet | en |
dc.type | Working paper | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |