dc.contributor.author | Bergem, Randi | |
dc.contributor.author | Båtevik, Finn Ove | |
dc.coverage.spatial | Volda | nn_NO |
dc.coverage.temporal | 2007-2010 | |
dc.date.accessioned | 2014-11-25T14:26:34Z | |
dc.date.available | 2014-11-25T14:26:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7692-307-0 | |
dc.identifier.issn | 1891-5981 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/226432 | |
dc.description.abstract | Prosjektet Sjølvsagt les og skriv vi nynorsk er gjennomført ved Volda ungdomsskule i perioden hausten 2007 – våren 2010. Prosjektet er finansiert av FoU‐midlar frå Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa, og har hatt ei ramme på kroner 50 000 for kvart av dei tre åra (2009‐2010 også 50 000 kr?). Tre av dei tilsette ved Volda Ungdomsskule er fagansvarlege.
Prosjektet skulle danne grunnlag for ein ’voldamodell’ for undervisning i norsk med vekt på nynorsk. Modellen består av fagplanar for ulike årssteg. Planane er utforma som detaljerte og brukarvennlege fagplanar der læringsmål, fagstoff, arbeidsmåtar og vurderingsmåtar kjem klart fram. Målet med prosjektet og vidare med modellen er å styrke nynorsk som skriftspråk ved å:
• Auke elevar og lærarar sin kunnskap om nynorsk litteratur
• Gjere elevane meir medvitne om det nynorske skriftspråket og styrke sjølvkjensla med tanke på å bruke nynorsk som hovudmål
• Auke elevane sin lese‐ og skrivekompetanse på nynorsk
• Gjere lærarane meir medvitne når det gjeld å bruke nynorsk litteratur i norskundervisninga
• Verke samlande for norskopplæringa ved skulen
Desse måla ligg til grunn for problemstillingar og spørsmål som har vore i fokus i evaluering (jf vedlagde spørjeskjema og intervjuguide). | |
dc.description.sponsorship | Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Møreforsking Volda | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport nr. 8 | |
dc.subject | nynorsk skriftspråkopplæring | nb_NO |
dc.subject | norskfaget | nb_NO |
dc.subject | ungdomsskolesteget | nb_NO |
dc.subject | elevhaldningar | nb_NO |
dc.subject | språkmeistring | nb_NO |
dc.subject | Volda ungdomsskole | nb_NO |
dc.subject.ddc | 372.6 | |
dc.subject.ddc | 439.838071 | |
dc.title | Sjølvsagt les og skriv vi nynorsk. Evaluering av eit prosjekt ved Volda ungdomsskole | nb_NO |
dc.title.alternative | Evaluering av prosjektet Sjølvsagt les og skriv vi nynorsk | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::Nordic languages: 018 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 41 | nb_NO |