Digital kompetanse i høgare utdanning: Erfaringar med bruk av undervisningsvideo og omsnudd undervisning («flipped classroom») i samfunnsfag i barnehage- og grunnskulelærar¬utdanninga
dc.contributor.author | Magerøy, Nils M. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-18T13:14:20Z | |
dc.date.available | 2019-12-18T13:14:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 1891-5973 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2633961 | |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserien; | |
dc.title | Digital kompetanse i høgare utdanning: Erfaringar med bruk av undervisningsvideo og omsnudd undervisning («flipped classroom») i samfunnsfag i barnehage- og grunnskulelærar¬utdanninga | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 18 | nb_NO |
dc.source.issue | Notat nr. 7/2019 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Notat [206]