Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHeggen, Mari Nedrelid
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2020-06-17T08:07:31Z
dc.date.available2020-06-17T08:07:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2658342
dc.description.abstractI denne oppgåva blir problemstillinga «korleis arbeidar pedagogiske leiarar for å skape ein trygg og god start i barnehagen for dei yngste barna i barnehagen?», sett i samanheng med relevant teori, forsking og empiri. Eg har gjennomført fire kvalitative forskingsintervju med pedagogiske leiarar. Studien viser at dei pedagogiske leiarane vektlegg tilvenning og tilknyting når dei yngste barna startar i barnehagen. Under desse to hovudkategoriane har eg funne fire arbeidsmetodar dei meiner er viktige for at dei yngste barna skal få ein trygg og god start i barnehagen. Desse fire arbeidsmetodane er foreldresamarbeid, primærkontakt, tryggleikssirkelen og overgangsobjekt. I denne oppgåva drøftar eg kvifor desse arbeidsmåtane er viktig for at dei yngste barna skal få ein trygg og god start i barnehagen. Mine fire informantar har mykje felles kunnskap, erfaringar og tankar rundt temaet, men noko skil seg ut. Eit av mine funn og anna forsking viser at foreldreaktiv tilvenning er hensiktsmessig. Ved å ha foreldre tilstades i barnehagen opplever ein at foreldre blir tryggare. Når foreldra er trygge på den nye kvardagen smittar det over på barna.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen i Voldaen_US
dc.titleTilvenning. «Korleis arbeidar pedagogiske leiarar for å gje dei yngste barna ein trygg og god start i barnehagen?»en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel