Blar i Grunnskulelærarutdanning på tittel
Viser treff 6-25 av 33
-
Demokratisk beredskap i skolen: En sammenligning av utdanningspolitiske dokumenter fra Norge, England og delstaten Washington
(Master thesis, 2023)Denne oppgaven tar for seg hvordan demokratisk beredskap blir utviklet i Norge, England og delstaten Washington i USA. For at et demokrati skal overleve, presenterer Mikkelsen mfl. (2011) fem kompetanser som samfunnsborgere ... -
Den oppfattede læreplanen. Lærerperspektivet på dybdelæring i norskfaget for mellomtrinnet
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven reiser følgende hovedspørsmål: «På hvilken måte forstår og iverksetter et utvalg norsklærere på 5.-7. trinn dybdelæring som en del av norskundervisningen?». Formålet er bidra med ny kunnskap om hvordan ... -
«Det er dette med å fange opp dei som er litt stille, og sørge for at dei blir engasjerte». Ein kvalitativ studie av lærarar sine erfaringar knytt til stille åtferd og munnlege ferdigheiter i norskfaglege samtalar
(Master thesis, 2023)I denne studien ser eg nærmare på erfaringar norsklærarar på mellomtrinnet har kring det å arbeide med norskfaglege samtalar for å styrke munnlege ferdigheiter hos elevar som viser stille åtferd. Stille åtferd hos elevar ... -
«Det er greit å vere den du er sjølv». Elever på 6. trinn sin forståelse av romanen Kampen (Eiksund, 2021)
(Master thesis, 2023)Hensikten med denne masteroppgaven er å se på hvordan lesevaner og bruk av strategier i etterkant av lesing kan påvirke elevers forståelse av romanen Kampen. For å finne svar på dette ble empirien generert ved hjelp av ... -
Dialogisk undervisning og munnleg kommunikasjon i det norskfaglege klasserommet. Ein kvalitativ studie av ein lærars dialogiske undervisningsmetodar
(Master thesis, 2022)Føremålet med denne studien er å finne ut kva metodar ein lærar kan nytte for å skape meiningsfull dialog i klasserommet, korleis dette kan auke elevane sin munnlege kompetanse og kva dette kan ha å seie for elevane si ... -
Elevers misoppfatninger knyttet til brøk. En studie av elevers misoppfatninger; utbredelse og sammenhenger
(Master thesis, 2022)Sammendrag Denne studien ser på misoppfatninger knyttet til brøkforståelse. Tidligere studier indikerer at elevers brøkforståelse er essensielt for forståelse og prestasjoner innen matematikk i videre skoleløp (Bailey et ... -
Et samarbeid til barnets beste. En kvalitativ studie av hvordan foreldre til barn med autismespekterforstyrrelse opplever skole-hjem-samarbeidet.
(Master thesis, 2022)Abstract The number of children and youth diagnosed with autism spectrum disorder (ASD) has increased considerably over the last decades (Kaale & Nordahl-Hansen, 2019, p. 523; NOU, 2020: 1, p. 71; Surén et al., 2019) and ... -
«Etter hvert «glemte» elevene at de leste på nynorsk». Ei gransking av lærarar sine erfaringar med den nynorske leselystaksjonen Tid for ti og korleis dei meiner aksjonen motiverer og førebur bokmålselevar til å lære nynorsk som sidemål i ungdomsskulen
(Master thesis, 2023)Temaet for denne masteroppgåva er nynorsk som sidemål på barnetrinnet og leselystaksjonen «Tid for ti». Studiar av elevar sine haldningar til nynorsk som sidemål viser at mange elevar har negative haldningar og lite ... -
Extramural English and students’ motivation. A Mixed Methods Study on Norwegian Students’ Motivation and Attitude Toward English Classroom Practice
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven undersøker om det er en sammenheng mellom norske elevers bruk av engelsk utenfor skolen, (extramural engelsk) og deres motivasjon og holdninger til engelskfaget. Studien bruker en mixed methods metode, ... -
Fleirspråklegheit som ressurs i den særskilde norskopplæringa. Ein kvalitativ studie av ei språkheterogen og ei språkhomogen innføringsklasse på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle innsikt og kunnskap om korleis ein som lærar i særskild norskopplæring kan leggje til rette for å ta i bruk elevane si fleirspråklegheit som ressurs i undervisninga. Ein tendens ... -
Gaming: løysinga på deltakande demokratiopplæring? Scoping review om spelbasert opplæring i samfunnsfag
(Master thesis, 2023)Dette masterarbeidet handlar om spelbasert opplæring som eit verktøy i arbeidet med medborgarskap og demokratiopplæring i samfunnsfag. Korleis kan ein sikre at elevane får den demokratiopplæringa som gir ferdigheitene og ... -
Geografisk danning si rolle i geografiundervisning i nærmiljøet – ein scoping review
(Master thesis, 2023)Vår samankopla verd er avhengig av at mennesket er i stand til ta å gode avgjersler for framtida og bidra til å gjere verda meir berekraftig. Dagens skule er kritisert for å ha ein dekontekstualisert praksis og det er eit ... -
Helhetlig seksualitetsundervisning i samfunnsfag. En kvalitativ studie av ungdomsskolelærere sine forestillinger om helhetlig seksualitetsundervisning i samfunnsfag
(Master thesis, 2023)Seksualitetsundervisning i skolen er noe som er nødvendig og viktig for barn og unges utvikling for å fremme god helse, forebygge voldtekt og overgrep, og at de utvikler et positivt forhold til egen og andres seksualitet. ... -
Identitet og tekst i en lærebok for andrespråksundervisning. En kvalitativ innholdsanalyse av en lærebok på ungdomstrinnet i faget Grunnleggende norsk for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien har vært å undersøke hva som karakteriserer tekstinnholdet i en lærebok for flerspråklige ungdomstrinnselever som skal lære norsk som et andrespråk. Boka som er analysert er Norsk Start 8-10, ... -
Intelligent writing software in teaching English in years 5-10
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien er å undersøke hvordan engelsklærere i 5-10.klasse oppfatter, bruker og forholder seg til intelligente skriveprogramvarer. Bruken av intelligente skriverprogram og måten vi skriver på er i rask ... -
Kartbruk i skulen: Ei kvalitativ undersøking av lærarar si oppfatning av kart som inngang til kritisk tenking
(Master thesis, 2023)Masteroppgåva handlar om korleis lærarar arbeidar med kart i undervisning som inngong til kritisk tenking, og tar utgangspunkt i fagområdet geografi i samfunnsfaget. Oppgåva undersøkjer samanhengen mellom kart og kritisk ... -
Leseopplæring for minoritetsspråklige elever. En kvalitativ undersøkelse rundt læreres tilrettelegging for leseopplæring for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)This master’s thesis sheds light on how teachers work with reading instruction for minority students, with focus on how to decode and crack the reading code and learning to read in the second language. Minority students ... -
Litteratur som inngang til livsmeistring. Ein litteraturdidaktisk studie om korleis læreverket Norsk 5 legg til rette for elevane si utvikling av livsmeistring i skulen i møte med litteratur
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien har vore å sjå nærare på korleis livsmeistring blir arbeida med i møte med litteratur i læreverket Norsk 5. Livsmeistring er eit nytt omgrep i læreplanen etter Fagfornyinga, og er ein del av ... -
Medelevrespons i responsgrupper. Ein pedagogisk designstudie av responsgrupper på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva undersøkjer medelevrespons i responsgrupper som ein del av ein skriveprosess i norskfaget. Føremålet med oppgåva er å undersøkje kva moglegheiter og utfordringar det er for læraren når ein arbeider med ... -
Motivering av elevar som får spesialundervisning i matematikk. Ein kvalitativ studie om spesialpedagogar sitt arbeid for å motivere elevar med spesialundervisning i matematikk
(Master thesis, 2022)This study discusses the work in motivating pupils who receive special education in mathematics. The purpose of the study is to take a closer look at how special educators in primary school work to motivate pupils who are ...