Browsing BraVo by Title
Now showing items 587-606 of 1239
-
Kompetansekrav til barnevernspedagogen i arbeidet med psykiske lidelser i omsorgsinstitusjon. En teoretisk studie om barnevernspedagogens kompetansekrav som profesjonsutøver i arbeid med psykiske lidelser i omsorgsinstitusjon
(Bachelor thesis, 2024)Denne teoretiske studien undersøker hvordan mangel på spesifikke kompetansekrav om psykiske lidelser kan påvirke arbeidet til barnevernspedagogen på omsorgsinstitusjon. Det presenteres en oversikt over omsorgsinstitusjonen ... -
Kompetansepartnarskap knytt til maritim næring i Møre og Romsdal ─ situasjon og utfordringar
(Notat;6/2008, Working paper, 2008) -
Komplekse rom og mangeartede steder: Religion og interdisiplinære kontekster
(Chapter, 2020)Abstract: This article maps out the complexity of the phenomena and concepts space and place, with a special focus on religious studies and related disciplines. We start by identifying core elements in the so-called ‘spatial ... -
Konjunkturutvikling, industrisysselsetjing og folketalsutvikling på Sunnmøre 1987–2007
(Notat;8/2008, Working paper, 2008) -
Kopilot. Den profesjonelle relasjonen på barnevernsinstitusjon
(Bachelor thesis, 2021)Barneverninstitusjoner har et samfunnsmandat som tilrettelegger for at ungdommer skal få tilstrekkelig omsorg og utviklingsmiljø der foresatte ikke kan gi nok støtte. Miljøterapeutene som arbeider på barnevernsinstitusjon ... -
Korleis definerer statlege styresmakter digital kompetanse for barnehagen, kva krav blir stilt til ein barnehagelærar sin digitale kompetanse?
(Skriftserien;Notat nr. 9/2019, Working paper, 2019) -
Korleis erfarer aktørar kring elevar med Downs syndrom kvalitet i opplæringstilboda? Eit utforskande Two-sited Case Study om foreldre - og lærarar sine erfaringar med kvalitet i opplæringstilboda for to elevar med Downs syndrom
(Master thesis, 2019)Formålet med denne studien er å undersøke foreldre og pedagogar sine erfaringar med kvalitet i opplæringa for elevar med Downs syndrom. Tidlegare forsking (Bachmann, Haug, & Nordahl, 2006; Nordahl, et al., 2018; Atasoy & ... -
Korleis held dialogaktørar i Bergen seg til kvinneperspektivet og kjønnsrettferd i den kristen-muslimske religionsdialogen?
(Master thesis, 2017)Summary This thesis explores how different dialogue-activists in the second largest city of Norway, Bergen, deals with women´s perspective and gender justice in the Christian-Muslim religious dialogue. The idea behind ... -
Korleis implementerer skulen punkt 1 i Aktivitetsplikta : "Å følgje med"? "Eg føler lærarane av og til berre følgjer med på nokre elevar"
(Master thesis, 2019)1.august 2017 tredde bestemmingane om §9 A-4. Aktivitetsplikt for å sikre at elevar har eit trygt og godt psykososialt skolemiljø i kraft (Opplæringslova, 1998). Ifølgje punkt nummer ein i Aktivitetsplikta er dei vaksne ... -
Korleis ivareta dei minste barna når foreldra har utfordringar knytt til psykisk helse?
(Bachelor thesis, 2021)Tittelen på denne studien er «korleis ivareta dei minste barna når foreldra har utfordringar knytt til psykisk helse?» Formålet med studien var å få breiare kunnskap om korleis ein som kommunalt lågterskeltilbod kan arbeide ... -
Korleis kan barnehagelærar legge til rette for at barn med autismespekterdiagnosen (ASD) får fremja språk- og sosialkompetanse?
(Bachelor thesis, 2018)I denne oppgåva har eg sett nærmare på korleis ein legg til rette for å fremje språk- og sosialkompetanse hos barn innanfor autismespektererdiagnosen (ASD). Eg har gjort greie for val av tema og problemstilling. Deretter ... -
Korleis kan kinesiske studentar gjennomføre eit fagstudium på normert tid med norskkarakteren E?
(Rapport nr. 85, Report, 2017)Denne framstillinga inngår i diskusjonen om norskkarakterar for opptak av internasjonale studentar til høgre utdanning. I dag kvalifiserer karakteren E til å begynne på eit fagstudium ved norske høgskular og universitet. ... -
Korleis kan læraren legge til rette for at svakt presterande elevar i matematikk kan bli meir motivert til å arbeide med faget?. «Det handlar jo ikkje berre om matematikk»
(Master thesis, 2016)Summary in English Motivation is a term that has gained ever more attention of the Norwegian school the last few years. For teachers, there is a major challenge in motivating weakly performing pupils in mathematics in the ... -
Korleis kan regional identitet vere med å påverke val av ny kommunestruktur i Ålesundsregionen?
(Master thesis, 2015)Bakgrunn for denne studien er det pågåande kommunereformarbeidet og fenomenet regional identitet. Denne studien set lys på korleis regional identitet kan påverke etableringa av nye kommunar i Ålesundsregionen. Det er i ... -
Korleis kulturen ved skulen påverkar arbeidet med sårbare elevar i ei tidleg fase. Ein kvalitativ studie om kultur og sårbare elevar i skulen
(Master thesis, 2021)Temaet i denne oppgåva er kulturen ved skulen og arbeid med sårbare elevar i ei tidleg fase. Problemstillinga er: Korleis påverkar kulturen ved skulen arbeidet med sårbare elevar i ei tidleg fase? Undersøkinga er ein ... -
Korleis meistrar elevar med autisme fjellturar og konsertar? Ein kvalitativ intervjustudie av foreldre sine erfaringar med annleise skuledagar
(Master thesis, 2020)Denne studien handlar om korleis elevar med autisme meistrar annleise skuledagar. Ekskursjonar, skidagar og juleavslutningar er døme på skuledagar utan vanleg timeplan. Slike dagar bryt med ordinære rutinar og stiller høge ... -
Korleis opplever elevane matematikkfaget i skulen?
(Master thesis, 2011)Summary The subject of this study is pupils' experiences of mathematics. There are two main areas that have been in focus. It is working methods in the subject, and what students say about their own motivation and attitudes ... -
Korleis opplever eleven å ha vanskar i matematikk? "Eg er berre glad for at eg ikkje er dum"
(Master thesis, 2015)Summary This is a study about pupils with great difficulties in mathematics. The aims of my study is to find out how pupils experience their mathematical problems, and study how and if it influences on their motivation ... -
Korleis opplever læraren arbeidet med utarbeiding og praktisering av IOP i skulen?
(Master thesis, 2015)Abstract Theme: The main theme of this master thesis is individual education plans (IEP) in primary school. It is a survey about how teachers have experienced to prepare and practice working with these plans. Purpose: The ... -
Korleis opplever ungdom og unge vaksne som hadde spesialundervisning i ungdomsskulen, at relasjonen til læraren var? Ei kvalitativ, retrospektiv intervjuundersøking
(Master thesis, 2014)Summary The topic of this master thesis is the relationship between teacher and students with special education. Extensive research shows that this relationship is crucial to the students’ learning and development, ...