• Animasjonar som pedagogisk verkemiddel 

      Stokken, Roar; Hoemsnes, Helene; Høydal, Steinar; Strand, Håvard (Chapter, 2023)
      I denne teksten ser vi nærare på eit arbeidsplassbasert kompetanseutviklingstiltak om vald i nære relasjonar. Tiltaket er utvikla på grunnlag av kommunale handlingsplanar mot vald i Romsdals-regionen. Det vart laga fire ...
    • Forskerblikk på Tverrfaglig helsestasjon i Kristiansund 

      Stokken, Roar; Andenes, Ellen; Hoemsnes, Helene; Dahl, Silje Louise (Rapport nr. 89, Report, 2019)
      Rapporten er utarbeidet på oppdrag fra Kristiansund kommune, Enhet barn, familie og helse. Høgskulen i Volda har gjennomført evaluering av prosjektet «Barn av barnevernsforeldre» i samsvar med avtale inngått 29.05.2018. ...
    • Historiefortelling som brobygger mellom praksis og høyere utdanning 

      Hoemsnes, Helene; Stokken, Roar (Chapter, 2019)
      Artikkelen undersøker historiefortelling som del av en videreutdanningsmodell. Historienes funksjon som brobygger mellom praksis og teori blir studert på basis av narrativers egenskaper. Analysen er gjort ved hjelp av ...
    • Kvalitet og arbeidslivsrelevans i velferdsutdanningane – to sider av det same 

      Stokken, Roar; Hoemsnes, Helene (Chapter, 2023)
      Stortingsmelding 16 (2020–2021), Utdanning for omstilling, har gitt omgrepet «arbeidslivsrelevans» auka merksemd. I dette essayet vert omgrepet og stortingsmeldinga sett i lys av velferdsutdanningane, og då særleg sosialt ...
    • Prosjektstyring for nyskaping : gjennomføring av innovasjonsprosjekt der studentar er viktige bidragsytarar 

      Hoemsnes, Helene; Høydal, Steinar; Strand, Håvard; Stokken, Roar (Chapter, 2023)
      Artikkelen undersøker korleis ein kan lukkast med tverrfaglege innovasjonsprosjekt i universitets- og høgskulesektoren der studentar er viktige bidragsytarar. Den bygger på eit prosjekt som utvikla korte animasjonsfilmar ...