• Det som sitter i veggene 

      Sørbø, Jan Inge; Gjengedal, Eva; Lykkeslet, Else; Sæther, Wigdis Helen (Journal article, 2013)
      Rommet ser ut til spille en viktig rolle når man informerer om helse. Et forskningsprosjekt i samarbeid mellom Høgskolene Sør-Trøndelag, Molde og Volda har invitert en gruppe pårørende til mennesker med demens til ...
    • Krisebevissthet og medisinsk leseevne 

      Eriksen, Thor Eirik; Ekeland, Tor Johan; Getz, Linn Okkenhaug; Sørbø, Jan Inge; Ulvestad, Elling; Vetlesen, Arne Johan; Kirkengen, Anna Luise (Peer reviewed; Journal article, 2023)
      Faget medisin har gradvis blitt mer avhengig av teknologi på måter som forsterkerobjektiveringen av mennesket. For pasienten handler dette i økende grad omå bli isolert fra en større kontekst og delt i fragmenter. Vi påpeker ...
    • "Me syngja skal den nye song". Fornorskinga av salmeskatten 

      Aschim, Anders; Grøtting, Ketil; Halse, Per; Hunnes, Svein; Koppen, Henny; Løvlie, Birger; Oltedal, Elizabeth; Sørbø, Jan Inge (Notat;4/2013, Working Paper, 2013)
    • Profesjonsidentiteten til vernepleiaren 

      Ulstein, Rebekka (Master thesis, 2020)
      Denne oppgåva har gjennom kvalitativ metode forska på spenningar i profesjonsidentiteten tilvernepleiaren. Fleire vernepleiarar erfarer at mange er usikre på kompetansen til vernepleiaren og kva vernepleiarar jobbar med. ...
    • Teater som danning i helseprofesjonene 

      Sæther, Wigdis Helen; Sørbø, Jan Inge; Gjengedal, Eva; Lykkeslet, Else (Peer reviewed; Journal article, 2016)
      Healthcare workers who watch a theatre play about dementia, gain experiential knowledge about living with dementia. In this essay we discuss the nature of this knowledge in light of the concept of bildung. This discussion ...