Hvordan blir det spesialpedagogiske arbeidet i barnehagen organisert og forstått med tanke på inkludering og tilpasset opplæring for barn med enkeltvedtak?
dc.contributor.author | Malmedal, Grete | |
dc.date.accessioned | 2009-10-30T08:34:07Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153862 | |
dc.format.extent | 62565112 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | |
dc.subject | førskolar | nno |
dc.subject | barnehagar | nno |
dc.subject | inkludering | nno |
dc.subject | tilpassa opplæring | nno |
dc.subject.ddc | 371.9046 | |
dc.subject.ddc | 371.90472 | |
dc.title | Hvordan blir det spesialpedagogiske arbeidet i barnehagen organisert og forstått med tanke på inkludering og tilpasset opplæring for barn med enkeltvedtak? | nob |
dc.type | Master thesis | eng |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | eng |