Videreføringen av Læringsmiljø og pedagogisk analyse : en studie med utgangspunkt i lærerens opplevelser
dc.contributor.author | Lande, Tor Einar | |
dc.date.accessioned | 2009-04-23T08:12:55Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153878 | |
dc.format.extent | 5991738 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language | nbo | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | |
dc.subject | læringsmiljø | no |
dc.subject | pedagogisk analyse | no |
dc.subject | atferdsproblemer | no |
dc.subject | lp-modellen | no |
dc.subject | lærerrollen | no |
dc.subject.ddc | 371.93 | |
dc.title | Videreføringen av Læringsmiljø og pedagogisk analyse : en studie med utgangspunkt i lærerens opplevelser | no |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en |