Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØlnes, Britt Loven
dc.date.accessioned2011-03-08T13:24:40Z
dc.date.available2011-03-08T13:24:40Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0805-8075
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/154044
dc.description.abstractProsjektet ”Kvalitetssikring av praksis gjennom bruk av mentor” vart etter søknad tildelt midlar frå Utdanningsdirektoratet. Føremålet med prosjektet var styrking av praksisopplæringa, og det vart gjennomført i samband med den obligatoriske praksisen til ei deltidsklasse i førskulelærarutdanninga. Behovet for å auke utdanningskapasiteten innan førskulelæraryrket gjer samlingsbasert deltidsutdanning til ei meir og meir aktuell studieorganisering. Den er eit viktig tilbod fordi den fangar opp personar som av ulike årsaker ikkje har høve til å bu eller ha dagleg pendling til utdanningsinstitusjonen. Godt utbygde digitale kommunikasjons- og læringsverkty har gjort det mogeleg å nå studentar som bur i relativt stor avstand frå utdanningsinstitusjonen.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen i Voldaen_US
dc.relation.ispartofseriesNotat;17/2009
dc.subjectmentoren_US
dc.subjectførskulelæraren_US
dc.subjectpraksisen_US
dc.subjectpraksisopplæringen_US
dc.titleUtdanning møter yrke. Bruk av mentor i kvalitetssikring av praksis.en_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber15en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel