Show simple item record

dc.contributor.authorWerler, Tobias
dc.date.accessioned2011-11-22T13:02:49Z
dc.date.available2011-11-22T13:02:49Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1891-5973
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/154106
dc.description.abstractNotatet er basert på tiltredelsesforelesningen ved Høgskulen i Volda 20. oktober 2010. Det argumenteres med en potensiell nytteeffekt for pedagogikken (som disiplin) og for samfunnet. Nytten ligger i hva samfunnet kan lære om seg selv gjennom erkjennelsen som disiplinen klarer å produsere. Slik sett kan man snakke om opplysning som gjør refleksjonsprosesser mulig.
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherHøgskulen i Voldano_NO
dc.relation.ispartofseries;18
dc.subjectutdanningno_NO
dc.subjectpedagogikkno_NO
dc.titleUtdanning er ikke hva det en gang var.no_NO
dc.typeWorking paperno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.pagenumber22no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record