Utdanning er ikke hva det en gang var.
dc.contributor.author | Werler, Tobias | |
dc.date.accessioned | 2011-11-22T13:02:49Z | |
dc.date.available | 2011-11-22T13:02:49Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1891-5973 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/154106 | |
dc.description.abstract | Notatet er basert på tiltredelsesforelesningen ved Høgskulen i Volda 20. oktober 2010. Det argumenteres med en potensiell nytteeffekt for pedagogikken (som disiplin) og for samfunnet. Nytten ligger i hva samfunnet kan lære om seg selv gjennom erkjennelsen som disiplinen klarer å produsere. Slik sett kan man snakke om opplysning som gjør refleksjonsprosesser mulig. | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Notat;18/2010 | |
dc.subject | utdanning | no_NO |
dc.subject | pedagogikk | no_NO |
dc.title | Utdanning er ikke hva det en gang var. | no_NO |
dc.type | Working paper | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 22 | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Notat [206]