dc.contributor.author | Haug, Peder | |
dc.date.accessioned | 2011-11-21T14:09:42Z | |
dc.date.available | 2011-11-21T14:09:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7661-302-5 | |
dc.identifier.issn | 1891-5981 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/154179 | |
dc.description | Peder Haug er professor ved Institutt for pedagogikk, ved Høgskulen i Volda. Rapporten vart utarbeida på oppdrag frå Kunnskapsdepartementet, mai 2008. | no_NO |
dc.description.abstract | Denne utgreiinga er laga på oppdrag av Kunnskapsdepartementet i samband med arbeidet med ei stortingsmelding om lærarrolla og lærarutdanninga. Den tek opp og presenterer nyare norsk klasseromforsking ut frå ei slik bestilling: … et notat om kunnskapsstatus innen klasseromsforskning og vurdering av konsekvenser for lærerrolle og lærerutdanning. | no_NO |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport nr. 21 | |
dc.subject | Undervisning | no_NO |
dc.subject | Klasseromforsking | no_NO |
dc.subject | Lærarrolla | no_NO |
dc.subject | Lærarutdanning | no_NO |
dc.title | Klasseromforsking. Kunnskapsstatus og konsekvensar for lærarrolla og lærarutdanning. | no_NO |
dc.type | Report | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 30 | no_NO |