dc.contributor.author | Gamlem, Siv Therese Måseidvåg | |
dc.date.accessioned | 2014-04-10T08:37:25Z | |
dc.date.available | 2014-04-10T08:37:25Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.issn | 1891-5973 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/194216 | |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Notat nr. 5/2006 | |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220 | nb_NO |
dc.subject.ddc | 370.111 | |
dc.title | Menneske og samfunn. Skapar skulen taparar ved at kunnskap vert definert etter samfunnet sine idear? | nn_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 12 | nb_NO |
dc.subject.keyword | skoleformål | nn_NO |
dc.subject.keyword | skolesosiologi | nn_NO |
dc.subject.keyword | undervisningsmålsetting | nn_NO |
dc.subject.keyword | skoletaparar | nn_NO |
dc.subject.keyword | læreplanar | nn_NO |
dc.subject.keyword | kunnskapssyn | nn_NO |