• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Bacheloroppgåver på tittel 
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Bacheloroppgåver
  • Blar i Bacheloroppgåver på tittel
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Bacheloroppgåver
  • Blar i Bacheloroppgåver på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Bacheloroppgåver på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 60-79 av 92

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Når barn skal hørast, men også sjåast. Dilemma som kan oppstå rundt tilrettelagt avhør av barn som er mistenkt utsatt for vold i nære relasjonar 

      Gjertsen, Rebekka (Bachelor thesis, 2021)
      Målet med denne oppgåva er å kaste lys på dei mindre kjente sidene ved tilrettelagt avhør av barn som er mistenkt utsatt for vold i nære relasjonar. Ved å ikkje ha nok kunnskap om dette temaet risikerer fagpersonar å miste ...
    • Nærtur og samskaping. Ein kvalitativ studie om samarbeid mellom offentleg og frivillig sektor for tilrettelegging av nærtur 

      Skåden, Mona Kleppe (Bachelor thesis, 2020)
      Det å vere i fysisk aktivitet blir råda av dei fleste helsemyndigheiter, der blant anna Helsedirektoratet anbefala at ein voksen person skal vere minst 150 minutt i fysisk aktivitet per veke. Av desse minutta inneberer 75 ...
    • Om det tverrfaglege samarbeidet mellom barnehagen og barnevernet : med hovudvekt på kva faktorar som hemmar og fremmar 

      Slettestøl, Malin (Bachelor thesis, 2015)
      Målet med denne oppgåva er å få innsikt i kva faktorar som hemmar og fremmar det tverrfaglege samarbeidet mellom barnehagen og barnevernet. «Tverrfaglighet sees i lyset av faglighet, det vil si kunnskap og ferdigheter som ...
    • Om korleis endringar i størrelsesformat av teiknepapir utfordrar innlærte tegneferdigheiter 

      Leren, Lina Mathilde (Bachelor thesis, 2021)
    • Oppfølging og rettleiing av fosterheimar. Korleis kan barneverntenesta skape eit kvalitativt godt oppfølgingstilbod for barn og unge i fosterheimar? 

      Kornberg, Marius Lillevik (Bachelor thesis, 2021)
      Den 1. januar 2022 trer den nye barnevernsreforma i kraft. Reforma medfører store endringar på fosterheimsområdet, der ansvaret for oppfølging- og rettleiing av dei ordinære fosterheimane overførast til den kommunale ...
    • Organisert idrett som en terapeutisk arena. Hvordan kan miljøterapeuter tilrettelegge for at utsatt unge kan få positive opplevelser i møte med idretten 

      Havstein, Marie Tokle; Osen, Hedvig Risdal (Bachelor thesis, 2021)
      Denne oppgaven utforsker ungdom i sårbare situasjoner og deres muligheter og begrensninger for å delta i organisert idrett. Med utgangspunkt i system- og aktivitetsteori kan idrett bidra med viktige ressurser og positiv ...
    • På kva måte blir ungdomsrådet involvert i kommunen sine planprosessar? 

      Martini, Xaver-Balthasar (Bachelor thesis, 2020)
      Det bacheloroppgåva skal svare på er på kva måte ungdomsrådet blir involvert i kommunens planprosessar. Barn og unge er ein aktiv del av befolkninga som tar del i kommunale aktivitetar og som aktivt tek i bruk kommunale ...
    • Påvirkning mellom ungdommer i barnevernsinstitusjoner. En kvalitativ studie om ringvirkninger gjennom miljøterapeutenes perspektiv 

      Nilsen, Martin; Minkstuen, Ruben (Bachelor thesis, 2021)
      Dette forskningsprosjektet er en kvalitativ studie gjort gjennom dybdeintervjuer, med tematikken rundt ungdommers smitteeffekt i barnevernsinstitusjoner. Vi har gjennom praksis og arbeidserfaring sett at det kan oppstå ...
    • Pedagogisk leders rolle i å fremme barns sosiale kompetanse 

      Breivik, Marita Alvestad (Bachelor thesis, 2020)
      Formålet er å undersøke den pedagogiske lederens rolle i arbeidet med å fremme sosial kompetanse blant barna på sin avdeling eller base, med fokus på det allmennpedagogiske. Problemstillingen for studien er: Hvordan kan ...
    • Profesjonelle relasjonar i møte med sårbare foreldre. Ein kvalitativ undersøking av korleis tilsette i barnevernet arbeida med relasjonen til sårbare foreldre 

      Hanestadhaugen, Kristianne (Bachelor thesis, 2021)
      Bakgrunn: Fleirtalet av foreldre som er i kontakt med barnevernet har behov for rettleiing for å bli betre og tryggare i rolla som omsorgsgivarar (Regjeringen, 2018). Utgangspunktet for studien er foreldre som står ovanfor ...
    • Psykisk helse og friluftsliv under koronapandemien. Hvordan kan friluftsliv bidra til en bedret psykisk helse under koronapandemien? 

      Eriksen, Lehart Kvalvik; Berget, Maria (Bachelor thesis, 2021)
      I denne bacheloroppgaven tar vi for oss temaene koronapandemi, friluftsliv og psykisk helse. Under koronapandemien er det flere undersøkelser som har avdekket et økt nivå av ensomhet blant den norske befolkningen. Samtidig ...
    • Psykisk helse og fysisk aktivitet. Kan fysisk aktivitet benyttes til å redusere depresjon blant studenter i Norge? 

      Thorvaldsen, Ib Alexander (Bachelor thesis, 2021)
      Problemstilling: «Kan fysisk aktivitet benyttes til å redusere depresjon blant studenter i Norge?» Metode: Litteratursøk. Resultat: Igjennom de ti forskningsartiklene som ble brukt for å besvare oppgavens problemstilling, ...
    • Psykososialt miljø i barneskolen. En kvalitativ intervjustudie av sosialarbeideres arbeidsmåter 

      Hjorthol, Synne Drege; Andreassen, Karoline Opsjøn (Bachelor thesis, 2021)
      Oppgavens tematikk bunner i opplæringsloven kapittel 9A, der retten alle elever har til et godt skolemiljø som fremmer helse, trivsel og læring er nedfelt. Skolens ansatte er etter loven pliktig til å arbeide kontinuerlig ...
    • Recovery i møte med psykisk helse- og rus. En kvalitativ intervjustudie om hvordan ansatte arbeider Recovery-orientert 

      Fredriksen, Mari Skålvik (Bachelor thesis, 2021)
      Jeg ønsker med denne oppgaven å utvikle en økt forståelse for hvordan ansatte i helsetjenester kan arbeide Recovery-orientert. Utviklingen av Recovery-orienterte praksiser kan ses i lys av helsepolitiske rammer som setter ...
    • Regional development in Latvia and the impact of the EU. How does the EU impact regional development and migration in Latgale, Latvia? 

      Sulcs, Vidvuds Karlis (Bachelor thesis, 2021)
      I løpet av årene jeg har studert, har jeg fått en større forståelse av utfordringene i regional utvikling og hvordan det oppmuntrer økonomisk vanskeligstilte samfunn til å utvikle deres økonomiske, kulturelle, sosiale og ...
    • Resiliens i miljøterapeutisk arbeid med ungdom. På hvilke måter kan miljøterapeuter styrke resiliens i utvikling for unge i barnevernsinstitusjon? 

      Skogen, Matilde Medaas (Bachelor thesis, 2020)
      Barn som får hjelp av barnevernet på grunn av problematiske forhold, stiller dårligere på blant annet skoleplan. De har og mer vansker med overganger i voksenlivet enn hva resten av befolkningen har (Barne-, ungdoms- og ...
    • Rollen som NAV-veileder. Veilederens opplevelser og erfaringer 

      Runde, Cecilie Bjørneberg; Ulfstein, Anna (Bachelor thesis, 2021)
      Vi ønsker med denne oppgaven å utvikle en økt forståelse for veilederrollen i ny arbeids- og velferdsforvaltningen, gjennom sentrale elementer innenfor sosialt arbeid. Veiledningsperspektivet kan sees i lys av Lipskys ...
    • Samlingsstund med barn i alderen 1-3 år. Korleis organiserer den pedagogiske leiaren samlingsstund, og kva innhald vel dei til samlingsstunder med barn i alderen 1-3 år? 

      Strand, Silje (Bachelor thesis, 2021)
      Formålet med oppgåva er å undersøke følgjande problemstilling: «Korleis organiserer den pedagogiske leiaren samlingsstund, og kva innhald vel dei til samlingsstunder med barn i alderen 1-3 år?». Oppgåva er ei studie som ...
    • Seksuelle overgrep. Barnehagelæraren sitt ansvar etter mistanke om seksuelle overgrep mot barnehagebarn 

      Vatnehol, Karin Hurlen (Bachelor thesis, 2017)
      Føremålet til denne oppgåva var å finne ut korleis barnehagelærarar arbeider med barn som har vore utsett for seksuelle overgrep. Eg var nyfiken på kva ein kunne gjere i barnehagen, og korleis møte barnet etter der er ...
    • Språkstimulering i kvardagssamtalar 

      Bornstein, Elisabeth (Bachelor thesis, 2015)
      Tema eg har valt til oppgåva er språkstimulering, der eg skal sjå nærare på kvardagssamtalane mellom personalet og dei minste barna i barnehagen. Grunnen til at eg tok dette temaet er fordi at ein gjerne ser på språkstimulering ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit