Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEngeset, Caroline Hatløy
dc.contributor.editorErdal, Ivar John
dc.coverage.spatialNorway. Møre og Romsdal countyen_US
dc.date.accessioned2020-08-17T10:16:50Z
dc.date.available2020-08-17T10:16:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2672590
dc.description.abstractAbstract This master thesis looks at Fora Form’s Visual presentation. It explores the change process and the identity of the company, and the difference in presentation before and now. The thesis will mostly focus on the customers' views on the presentation of Fora Form. The research question for this thesis is: How can Fora Form better reach out to its customers? In order to answer this, I have conducted qualitative interviews With customers of Fora Form, and employees within Fora Form.With this, I have been able to look at internal and external perspectives on Fora Form, who they are and what they want, against how they are perceived. The aim of this thesis was thus to find out how the customer group felt about Fora Form, their thoughts and perceptions, and to figure out any changes Fora Form could make to reach their customers better. In this thesis I found different opinions about Fora Form in terms of their presentation. The primary customers were mainly negative to the changes Fora Form has done, while the secondary customers were positive. The new profile would be easier to recognize through an evolution, which was what the primary customers wanted, but Fora Form wanted a revolution, and the outside world will eventually get used to the result. The new logo for the company can cause problems and must therefore be handled with care, in order for it to function optimally. I found that Fora Form needs to increase their activity level, to promote their new profile and generally be more visible to their customers. With this in mind, they need to lean into their vision of interaction and make it more transparent in their promotion It is important for Fora Form to maintain their new profile, and it has to be updated periodically to keep up to date. This will keep them from ending up in the same position as before, and they will not have to go through another revolutionen_US
dc.description.abstractSamandrag Denne oppgåva tek for seg Fora Form si visuelle framstilling. Her går det inn i sjølve endringsprosessen og identiteten til bedrifta, og korleis dei vart framstilt før og no. Oppgåva vil fokusere mest på kundane sitt syn på framstillinga til Fora Form. Problemstillinga for denne oppgåva er: Korleis kan Fora Form nå betre ut til kundane sine? For å kunne svare på dette har eg foretatt kvalitative intervju med kundar av Fora Form, og ansette i Fora Form.Med dette har eg kunne sett på det interne og eksterne perspektivet på Fora Form, kven dei er og kva dei ønsker, mot korleis dei blir oppfatta. Målet med dette var altså å finne ut kva kundegruppa til Fora Form meinte om dei, deira tankar og oppfattingar, og å finne ut eventuelle endringar Fora Form kunne gjere for å nå betre til sine kundar.I denne oppgåva fann eg ulike meiningar rundt Fora Form si framstilling. Hovudsakleg var primærkundane negative til resultatet av endringsprosessen,medan sekundærkundane var positive. Den nye profilen ville vore lettare å kjenne igjen via ein evolusjon, som primærkundane ønska, men Fora Form ønska ein revolusjon, og resultatet vil omverda etterkvart bli vandt med. Den nye logoen til bedrifta kan føre med seg problem, og må derfor brukast med omhu, for at den skal fungere optimalt. Eg fann at Fora Form treng å auke aktivitetsnivået sitt, for å få fram den nye profilen sin og generelt vere meir synleg for sine kundar. I denne samanheng treng dei å spele på samspelsvisjonen sin og gjere den tydlegare i gjennom promoteringa si. For Fora Form er det framover viktig at dei vedlikeheld profilen sin, den må oppdaterast og følgje tida, for at dei ikkje skal hamne i same fella og måtte gjennomgå ein heil revolusjon, igjen.no_NN
dc.language.isonno
dc.publisherHøgskulen i Voldano_NN
dc.subjectFora Form
dc.titleVerknaden av visuell framstilling. Eit djupdykk i Fora Form sitt arbeid med visuell identiteten_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderforfattarenno_NN
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310no_NB
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Økonomi: 210::Bedriftsøkonomi: 213no_NB
dc.source.pagenumber76


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel