Browsing Grunnskulelærarutdanning by Title
Now showing items 11-30 of 43
-
“Dialogic feedback is what I believe is key for student development”. A qualitative study on Norwegian EFL primary teachers’ perceptions of dialogic feedback
(Master thesis, 2024)I denne studien har mitt fokus vore på norske engelsklærarar sitt perspektiv på dialogisk tilbakemelding i barneskulen. Dialogisk tilbakemelding er blitt essensielt i moderne omgrepsleggjering av tilbakemelding, og det er ... -
Dialogisk undervisning og munnleg kommunikasjon i det norskfaglege klasserommet. Ein kvalitativ studie av ein lærars dialogiske undervisningsmetodar
(Master thesis, 2022)Føremålet med denne studien er å finne ut kva metodar ein lærar kan nytte for å skape meiningsfull dialog i klasserommet, korleis dette kan auke elevane sin munnlege kompetanse og kva dette kan ha å seie for elevane si ... -
Elevers misoppfatninger knyttet til brøk. En studie av elevers misoppfatninger; utbredelse og sammenhenger
(Master thesis, 2022)Sammendrag Denne studien ser på misoppfatninger knyttet til brøkforståelse. Tidligere studier indikerer at elevers brøkforståelse er essensielt for forståelse og prestasjoner innen matematikk i videre skoleløp (Bailey et ... -
Et samarbeid til barnets beste. En kvalitativ studie av hvordan foreldre til barn med autismespekterforstyrrelse opplever skole-hjem-samarbeidet.
(Master thesis, 2022)Abstract The number of children and youth diagnosed with autism spectrum disorder (ASD) has increased considerably over the last decades (Kaale & Nordahl-Hansen, 2019, p. 523; NOU, 2020: 1, p. 71; Surén et al., 2019) and ... -
«Etter hvert «glemte» elevene at de leste på nynorsk». Ei gransking av lærarar sine erfaringar med den nynorske leselystaksjonen Tid for ti og korleis dei meiner aksjonen motiverer og førebur bokmålselevar til å lære nynorsk som sidemål i ungdomsskulen
(Master thesis, 2023)Temaet for denne masteroppgåva er nynorsk som sidemål på barnetrinnet og leselystaksjonen «Tid for ti». Studiar av elevar sine haldningar til nynorsk som sidemål viser at mange elevar har negative haldningar og lite ... -
Extramural English and students’ motivation. A Mixed Methods Study on Norwegian Students’ Motivation and Attitude Toward English Classroom Practice
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven undersøker om det er en sammenheng mellom norske elevers bruk av engelsk utenfor skolen, (extramural engelsk) og deres motivasjon og holdninger til engelskfaget. Studien bruker en mixed methods metode, ... -
Fleirspråklegheit som ressurs i den særskilde norskopplæringa. Ein kvalitativ studie av ei språkheterogen og ei språkhomogen innføringsklasse på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle innsikt og kunnskap om korleis ein som lærar i særskild norskopplæring kan leggje til rette for å ta i bruk elevane si fleirspråklegheit som ressurs i undervisninga. Ein tendens ... -
Gaming: løysinga på deltakande demokratiopplæring? Scoping review om spelbasert opplæring i samfunnsfag
(Master thesis, 2023)Dette masterarbeidet handlar om spelbasert opplæring som eit verktøy i arbeidet med medborgarskap og demokratiopplæring i samfunnsfag. Korleis kan ein sikre at elevane får den demokratiopplæringa som gir ferdigheitene og ... -
Geografisk danning si rolle i geografiundervisning i nærmiljøet – ein scoping review
(Master thesis, 2023)Vår samankopla verd er avhengig av at mennesket er i stand til ta å gode avgjersler for framtida og bidra til å gjere verda meir berekraftig. Dagens skule er kritisert for å ha ein dekontekstualisert praksis og det er eit ... -
Helhetlig seksualitetsundervisning i samfunnsfag. En kvalitativ studie av ungdomsskolelærere sine forestillinger om helhetlig seksualitetsundervisning i samfunnsfag
(Master thesis, 2023)Seksualitetsundervisning i skolen er noe som er nødvendig og viktig for barn og unges utvikling for å fremme god helse, forebygge voldtekt og overgrep, og at de utvikler et positivt forhold til egen og andres seksualitet. ... -
Identitet og tekst i en lærebok for andrespråksundervisning. En kvalitativ innholdsanalyse av en lærebok på ungdomstrinnet i faget Grunnleggende norsk for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien har vært å undersøke hva som karakteriserer tekstinnholdet i en lærebok for flerspråklige ungdomstrinnselever som skal lære norsk som et andrespråk. Boka som er analysert er Norsk Start 8-10, ... -
Inkludering i individuelle opplæringsplanar. Ei kvalitativ dokumentanalyse om korleis idealet om inkludering kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar
(Master thesis, 2024)Temaet for denne masteroppgåva er inkludering og korleis dette idealet kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar. Formålet har vore å sjå på korleis dei individuelle opplæringsplanane legg opp til å sikre inkluderande ... -
Intelligent writing software in teaching English in years 5-10
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien er å undersøke hvordan engelsklærere i 5-10.klasse oppfatter, bruker og forholder seg til intelligente skriveprogramvarer. Bruken av intelligente skriverprogram og måten vi skriver på er i rask ... -
«Kansje eg må meire snakke på norsk». Ein kvalitativ studie om korleis eit undervisningsopplegg i norsk kan fremje munnleg aktivitet blant nykomne elevar
(Master thesis, 2024)Denne kvalitative masterstudien rettar fokuset mot munnleg aktivitet blant nykomne elevar i ei innføringsklasse med bakgrunn i problemstillinga «korleis kan eit undervisningsopplegg i norsk fremje munnleg aktivitet blant ... -
Kartbruk i skulen: Ei kvalitativ undersøking av lærarar si oppfatning av kart som inngang til kritisk tenking
(Master thesis, 2023)Masteroppgåva handlar om korleis lærarar arbeidar med kart i undervisning som inngong til kritisk tenking, og tar utgangspunkt i fagområdet geografi i samfunnsfaget. Oppgåva undersøkjer samanhengen mellom kart og kritisk ... -
Leik og leikprega aktivitetar i bokstavinnlæringa. Ein kvalitativ studie av lærarar sine meiningar om og bruk av leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn
(Master thesis, 2024)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle kunnskap om korleis lærarar tek i bruk leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn. I arbeidet med seksårsreforma i L97 såg ein at norske skular ikkje lukkas ... -
Leseopplæring for minoritetsspråklige elever. En kvalitativ undersøkelse rundt læreres tilrettelegging for leseopplæring for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)This master’s thesis sheds light on how teachers work with reading instruction for minority students, with focus on how to decode and crack the reading code and learning to read in the second language. Minority students ... -
Lesestrategiar på mellomtrinnet. Ein pedagogisk designstudie av fagtekstlesing i norskfaget
(Master thesis, 2024)Føremålet med studien skildra i denne masteroppgåva er å utvide kunnskapsgrunnlaget for bruk av eksplisitte lesestrategiar i norskfaget. Problemstillinga for studien er: Korleis arbeider ein lærar på mellomtrinnet med ... -
Litteratur som inngang til livsmeistring. Ein litteraturdidaktisk studie om korleis læreverket Norsk 5 legg til rette for elevane si utvikling av livsmeistring i skulen i møte med litteratur
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien har vore å sjå nærare på korleis livsmeistring blir arbeida med i møte med litteratur i læreverket Norsk 5. Livsmeistring er eit nytt omgrep i læreplanen etter Fagfornyinga, og er ein del av ... -
Læringskamerat med pels. Ein kvalitativ studie av spesialpedagogar sine erfaringar med skulehund for barn med åtferdsvanskar
(Master thesis, 2022)Denne studien ein kvalitativ studie som har som føremål å finne ut av kva erfaringar spesialpedagogar har med å bruke ein skulehund som eit tiltak for elevar med åtferdsvanskar. Forskingspørsmålet for studien er: kva ...