Blar i BraVo på emneord "norsk"
Viser treff 1-6 av 6
-
Et flerspråklig og flerkulturelt perspektiv på lærebøker i norskfaget på mellomtrinnet
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien har vært å undersøke hvordan språklig og kulturelt mangfold kommer til uttrykk i lærebøker i norsk for mellomtrinnet i grunnskolen. Lærebøkene som er studert er Norsk 5 fra Cappelen Damm, skrevet ... -
Fleirspråklegheit som ressurs i den særskilde norskopplæringa. Ein kvalitativ studie av ei språkheterogen og ei språkhomogen innføringsklasse på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle innsikt og kunnskap om korleis ein som lærar i særskild norskopplæring kan leggje til rette for å ta i bruk elevane si fleirspråklegheit som ressurs i undervisninga. Ein tendens ... -
«Jeg tenker det er en sterk firer, jeg da. Men det kan hende at det egentlig er stryk». Rettferdig sluttvurdering i norskfaget i videregående skole
(Master thesis, 2022)Denne studien undersøker hvilke faktorer som spiller inn i norsklæreres sluttvurdering av skriftlige elevtekster i norsk vg3. Temaet springer ut av, blant annet, det faktum at det i enkelte tilfeller er beviselig stor ... -
Litteratur som inngang til livsmeistring. Ein litteraturdidaktisk studie om korleis læreverket Norsk 5 legg til rette for elevane si utvikling av livsmeistring i skulen i møte med litteratur
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien har vore å sjå nærare på korleis livsmeistring blir arbeida med i møte med litteratur i læreverket Norsk 5. Livsmeistring er eit nytt omgrep i læreplanen etter Fagfornyinga, og er ein del av ... -
Om kunnskapsgrunnlaget for normeringa av det nynorske skriftspråket
(Notat;23/2010, Working paper, 2010)I denne artikkelen drøftes kunnskapsgrunnlaget for normeringa av det nynorske skriftspråket. Den tek utgangspunkt i arbeidet med den nye nynorsknormalen, før den rettar søkjelyset mot ein ny normeringsstrategi som baserer ... -
Om kunnskapsgrunnlaget for teoriar om grammatiske reglar
(Notat;/24/2010, Working paper, 2010)Spørsmålet for dette essayet er om den hypotetisk-deduktive metoden og Poppers falsifikasjons-prinsipp er eigna i samband med utforminga av teoriar om grammatiske reglar.