Browsing BraVo by Author "Juuhl, Gudrun Kløve"
Now showing items 1-5 of 5
-
Anerkjennelse i norskklasserommet. Lærerens arbeid med anerkjennelse av elevers mestring og motivasjon i norskfaget i barneskolen
Kvamme, Synne Hammer (Master thesis, 2022)Denne fenomenologiinspirerte studien tar for seg temaet: anerkjennelse i norskfaget, og hvordan lærere arbeider med anerkjennelse knyttet til mestring og motivasjon i faget. Generelt sett handler anerkjennelse i stor grad ... -
Bokmålsavvik frå nynorsknorma i sjetteklassetekstar
Bjørhusdal, Eli; Juuhl, Gudrun Kløve (Peer reviewed; Journal article, 2017)Føremålet med artikkelen er å undersøkja bokmålssamanfall som ein faktori tekstar av elevar med nynorsk som hovudmål, for å leggja eit empiriskgrunnlag for å diskutera om nynorskelevar har andre opplæringsbehov nårdet gjeld ... -
Forsking på barn og ungdoms tekstar og tekstpraksisar på fritida, med eit nordisk fokus
Juuhl, Gudrun Kløve; Michelsen, Maja (Peer reviewed; Journal article, 2020)Denne artikkelen gjev oversikt over nordisk forsking på barn og ungdoms tekstar og tekstpraksisar på fritida dei siste tjue åra (2000–2019). I denne perioden har vilkåra for barns deltaking i ulike tekstkulturar endra seg ... -
Language policy on the ground in Norwegian kindergartens
Bjørhusdal, Eli; Juuhl, Gudrun Kløve; Thingnes, Jorunn Simonsen (Peer reviewed; Journal article, 2024)The study explores literacy conditions for preschool children acquiring Nynorsk, a lesser used Norwegian written language. Norway has no official language policy for the use of Nynorsk and Bokmål, the majority written ... -
Modelltekster på mellomtrinnet. Hvordan nyttiggjør elever på mellomtrinnet seg av et undervisningsopplegg som benytter modelltekster når de skal skrive sine egne argumenterende tekster?
Hatlen, Randi Kvernes (Master thesis, 2020)På bakgrunn av stadig strengere krav til lese- og skriveferdigheter i dagens samfunn og utfordringene knyttet til hvordan man kan gi elever god skriveopplæring, vil denne masteravhandlingen forsøke å belyse hvordan eksplisitt ...