• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing by Author 
  •   Home
  • Browsing by Author
  •   Home
  • Browsing by Author
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing BraVo by Author "Remøy, Anne-Kari"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-4 of 4

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • En kvalitativ studie om lærerens arbeid med livsmestring for elever med Asperger syndrom 

      Godheim, Ann Helen Rekdal (Master thesis, 2021)
      Abstract This study revolves around the work with life skills for pupils with Asperger syndrome. Life skills is a new theme in school og should apply to all pupils, but the guidelines that are given do not say much about ...
    • Fra rødt til gult lys i skolen. Ungdom med autismespekterforstyrrelser i koronatiden 

      Gjørvad, Inga Lade (Master thesis, 2021)
      Sammendrag Denne masteravhandlingen belyser lærere og foresattes opplevelser av tilpasningen i skolen for ungdomsskoleelever med autismespekterforstyrrelser i koronatiden. Bakgrunnen for valg av tema er at det er mye ...
    • Motivering av elevar som får spesialundervisning i matematikk. Ein kvalitativ studie om spesialpedagogar sitt arbeid for å motivere elevar med spesialundervisning i matematikk 

      Vedvik, Andrine (Master thesis, 2022)
      This study discusses the work in motivating pupils who receive special education in mathematics. The purpose of the study is to take a closer look at how special educators in primary school work to motivate pupils who are ...
    • Tilpasset opplæring for flerspråklige elever. En kvalitativ studie av læreres og spesialpedagogers erfaringer med tilpasset opplæring for flerspråklige elever med vetdtak om spesialpedagogikk 

      Sætre, Joy Kwamboka (Master thesis, 2022)
      Abstract The purpose of this master’s thesis is to investigate how teachers and special educators adapt their teaching for multilingual students with special educational needs. In recent years, Norway has had an increasing ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit