BraVo: Nye registreringer
Viser treff 41-60 av 1105
-
Den allsidige leiken? Klasseromsforsking som tilnærmingsmåte for å forklare leikens rolle i første klasse
(Notat;5/2004, Working paper, 2004) -
Spiel und Bewegung. Über Bewegung, echtes Spiel und gefährliche Sicherheit auf Spielplätzen
(Notat;5/2005, Working paper, 2005) -
The Legitimating Process of Regional Development Agencies
(Notat;12/2005, Working paper, 2005) -
Prosjekt- og informasjonsarbeid. Evaluering av eit studieemne i kurset Frivillig og offentleg
(Notat;2/2006, Working paper, 2006) -
Leiing i frivillig og offentleg samarbeid. Evaluering av eit studieemne
(Notat;10/2005, Working paper, 2005) -
Idrettsutdanning og vitenskapssyn
(Notat;12/2006, Working paper, 2006) -
Brukarval – vegen å gå? Om erfaringar med brukarval ved utveljing av program for skulekonsertar
(Notat;6/2005, Working paper, 2005) -
Ulikskap i produksjon og produktivitet i kommunane. Ei gransking av nokre moglege forklaringsvariablar
(Notat;6/2006, Working paper, 2006) -
Når vi studerer sosialt liv, studerer vi også oss sjølve
(Notat;12/2004, Working paper, 2004) -
Strategier for kunnskapsløft for daglig fysisk aktivitet i skolen
(Notat;15/2006, Working paper, 2006) -
IKT-kompetanse for øvingsskular. Spørjeundersøking ved Vartdal skule
(Notat;14/2004, Working paper, 2004) -
Bustad, bumiljø og lokale planprosessar
(Notat;18/2004, Working paper, 2004) -
Tekster og tolkninger. Arbeidshefte i bibeltolking
(Notat;1/2005, Working paper, 2005) -
Den gode staden og det gode livet. Tettstadutvikling med miljøprofil
(Notat;16/2004, Working paper, 2004) -
Om øvingar i morsmålsfaget – og i hermeneutikken
(Notat;15/2005, Working paper, 2005) -
Skuespillerens undertekst. Forholdet mellom tanke, kropp og følelser
(Notat;10/2004, Working paper, 2004) -
Empowerment planning. A communicative action model
(Notat;14/2006, Working paper, 2006) -
Nei’ets filosof. Ein introduksjon til Gaston Bachelards historiske epistemologi VOLDA 2004
(Notat;7/2004, Working paper, 2004) -
Erfaringen i utvikling av skolen. Ulike muligheter i forskning på skole og utdanning med grunnlag i skolens egne erfaringer
(Notat;4/2005, Working paper, 2005) -
Lærande leik – berre eit lykketreff? Ein analyse av leik og lærarens rolle knytt til leik i Læreplanverket for den 10-årige grunnskulen
(Notat;6/2004, Working paper, 2004)