BraVo: Nye registreringer
Viser treff 621-640 av 1110
-
Særemne, sært eller særegent. En studie av fordypningsemnet i norsk på VG3
(Master thesis, 2018)Denne studien tar for seg særemnet/fordypningsemnet i norsk på VG3, slik det fremkommer i læreplanene fra 1974 da videregående skole ble innført for alle og til 2013. I dette arbeidet har jeg sett på hvordan læreplanmålet ... -
10-faktor som verkty for utvikling av moderne leiarskap
(Master thesis, 2017)Norske kommunar står overfor store utfordringar for å kunne møte samfunnsendringane og tilby velferdstenester også i framtida. Kommunesektorens organisasjon (KS) bidreg på ulike måtar for å styrke kommunane i deira ... -
Veien til en mer dyskalkulivennlig skole
(Master thesis, 2017)Arbeidstittelen for denne oppgaven er «Veien til en mer dyskalkulivennlig skole». Formålet med denne oppgaven er å finne ut både skoleledernes rolle og ansvar når det gjelder å få en mer dyskalkulivennlig skole. Et annet ... -
Universell utforming i plan
(Master thesis, 2017)Universell utforming er et ungt fagområde som det ikke er forsket mye på og temaet er i stadig utvikling. I denne masteroppgaven undersøkes det hvordan universell utforming er fulgt opp i planperioden 2011-2015 og hva dette ... -
Medvirkning i reguleringsplaner. En casestudie av Staten vegvesen.
(Master thesis, 2017)Tema for denne studien er medvirkning, og hvordan en offentlig organisasjon praktiserer medvirkning i reguleringsplaner. Medvirkning handler om å legge til rette for økt deltakelse og innflytelse i planprosesser. Innbyggerne ... -
Mobilisering og medverknad i Sykkelbyen Bergen
(Master thesis, 2017)Nasjonal sykkelstrategi som gjeld frå 2014 til 2023 har som mål at innan 2023 skal åtte prosent av reisene i Norge skal vere på sykkel. Styresmaktene har ansvar for å nå desse måla, men sykkelstrategien krev også at ... -
Kulturtilbud og regional utvikling
(Master thesis, 2017)Formålet med denne studien er å finne ut om kulturaktøren Momentium sine konserter og festivaler påvirker bostedsattraktiviteten i Ålesund. Ved å måle for respondentenes kjønn, livsfase og utdanningsnivå, skal vi prøve å ... -
Tverrsektoriell samskaping – veien til bedre gjennomføring i videregående opplæring?
(Master thesis, 2017)Formålet med denne studien har vært å finne ut hvordan aktørene som hjelper de unge gjennom utdanningen sin samskaper for at gjennomføringen skal bli bedre, i videregående opplæring. Dette er et aktuelt tema som er viktig ... -
Høgskule på vippepunktet. Avgjerdsprosessen ved Høgskulen i Sogn og Fjordane om å bli ein del av Høgskulen på Vestlandet. Eit casestudium.
(Master thesis, 2018)Samanslåing og fusjon har dei siste åra vore den største utdanningspolitiske saka innan høgare utdanning i Norge. I denne studien har eg sett på avgjerdsprosessen ved Høgskulen i Sogn og Fjordane (HiSF) om å bli ein del ... -
Effekten av hjelp med leksene i matematikk. Er det skilnad på den faglege utviklinga til elevane i matematikk ut frå kor mykje hjelp elevane får med heimeleksene i faget?
(Master thesis, 2018)Denne oppgåva har blitt til som ein del av masterstudiet i undervisning og læring ved Høgskulen i Volda. Utgangspunktet for dei undersøkingane eg har gjort er deler av materialet som er samla inn gjennom SPEED- prosjektet ... -
Stolt og pressa. Ei kvantitativ undersøking av haldningar blant nynorskelevar på VG2 i Møre og Romsdal fylkeskommune
(Master thesis, 2018)Denne studien har hatt som føremål å kartleggje haldningar blant elevar med nynorsk som hovudmål. Bakgrunnen for dette har vore eit ynskje om å setje lys på korleis elevane sjølve opplever kvardagen som nynorskbrukarar, ... -
På kva måte får eit barn med åtferdsvanske god støtte med tidleg innsats-tiltak? Eit utforskande eitt case study om systemiske, suksessfremjande tiltak.
(Master thesis, 2018)Denne masteravhandlinga fokuserer på tidleg innsats-tiltak for barn med åtferdsvanskar. Bakgrunnen for studien er forsking (Nordahl,et al., 2018) som peiker på spriket mellom Regjeringa sitt aukande fokus på tidleg innsats ... -
Elever i matematikkvansker
(Master thesis, 2018)Denne oppgaven omhandler elever som er i matematikkvansker. Målet med studien er å finne ut hvordan læreren kartlegger elever som er i matematikkvansker og hvilke tiltak han vurderer med hensyn til eleven sine læringsfor ... -
Fordjupingsoppgåva i norskfaget. Korleis konkretiserer, tilrettelegg og rettleiar lærarar elevar i arbeidet med fordjupingsoppgåva i norsk vg3?
(Master thesis, 2018)Denne masteroppgåva er ein hermeneutisk studie av korleis lærarar forstår og arbeider med fordjupingsoppgåva i norsk vg3. Problemstillinga er: korleis konkretiserer, tilrettelegg og rettleiar lærarar elevar i arbeidet med ... -
Lærar si forståing om elevar som strevar dei første åra og korleis samarbeide med heimen?
(Master thesis, 2018)Tema i denne studien er barneskulelærarar sine opplevingar omkring elevar som strevar i opplæringa, og korleis eit samarbeid med foreldre til desse elevane kan støtte og motivere elevane i deira læring og utvikling. Søkelyset ... -
Forebygge nettovergrep. En kvalitativ studie om forebyggende undervisning
(Master thesis, 2018)Temaet for denne studien er hvordan lærere kan forebygge nettovergrep gjennom å snakke om temaet med elevene. Forskning viser at det er viktig å gi elevene kunnskap om hva vettovergrep er, for å beskytte elevene mot ... -
Kommunestruktur Romsdal og Nordmøre
(Arbeidsrapport nr. 175, Report, 2005) -
Enklere saksbehandling? Evaluering av brukernes oppfatning av prosjektet ”Ny forvaltningsmodell” i regi av Fiskeridirektoratet region Trøndelag
(Arbeidsrapport;172, Report, 2005)Denne rapporten er en evaluering av prosjektet ”Ny forvaltningsmodell” i regi av Fiskeridirektoratet region Trøndelag, som også er oppdragsgiver for evalueringen. Hensikten med rapporten er å gi en oversikt over hvordan ... -
Storkommunen Borgund. Kommunale tenester og økonomi
(Arbeidsrapport;174, Report, 2005)Møreforsking Volda har hatt i oppdrag å greie ut om ein storkommune Borgund, som anten femner om alle kommunane på Sunnmøre med Vestnes og Sandøy i tillegg, eller desse kommunane med unntak av dei sju kommunane på Søre ... -
Inquiry i matematikkundervisningen – seks læreres betraktninger
(Master thesis, 2018)Studien har til hensikt å undersøke læreres syn på inquiry i matematikkundervisningen. Studiens overordnede problemstilling er: Hvordan beskrives inquiry og utforskende matematikk av lærere som bruker dette i sin undervisning? ...