Browsing BraVo by Subject "VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289"
Now showing items 1-16 of 16
-
Barns rett til medverknad – ein demokratisk verdi? Ei kvalitativ studie med fokus på kommunikasjon mellom pedagogen og barna i planlagde læringsaktivitetar i barnehagen
(Master thesis, 2012)Summary This study is about the right of children to participate. The purpose of the study is to study how the teacher arranges for the children to express themselves, in a way they becomes more involved in learning ... -
Helsefremmende arbeid blant sosialt utsatte barn i barnehagen. Hvilke erfaringer har pedagogiske ledere?
(Master thesis, 2015)Summary: Background: Norwegian kindergarten’s are supposed to have a health promoting and health preventive function. This includes work that can result in social equality and less discrimination. Knowledge about the ... -
Korleis vurderer lærarar trening i relasjonsbygging og sosial kompetanse som verkty i førebygging og handtering av mobbing?
(Master thesis, 2012)Summary The purpose of this assignment is to give an insight into how experienced teachers with competence within relations, work. Research around bullying and educational environment agrees that the quality of the classroom ... -
"Kven er vi ?" Ei gransking av norske journaliststudentar [1988]
(Notat;2/2013, Student paper, others, 2013)Dette studentarbeidet handlar om norske journaliststudentar i 1988, og vert med dette gjeve ut i notatserien til Høgskulen i Volda. Grunnen til at arbeidet vert gjeve ut i notatserien er at oppgåva frå tid til annan vert ... -
Leik i begynnaropplæringa. Ein analyse ut frå reformpolitiske og strukturelle perspektiv.
(Rapport nr. 10, Report, 2010)The report puts the spotlight on play in teaching young learners in school. The point of departure adopts a wide perspective of understanding play. Play as an activity in classroom is a complex and many-sided topic. Play ... -
MD201 Strategic Design ved Høgskulen i Volda. En undersøkelse blant studenter i emnet MD201 2003-2011
(Rapport nr. 51, Report, 2014)Denne rapporten er en del av mitt FOU-arbeid ved Høgskulen i Volda. Som førsteamanuensis og designer på mediaavdelingen ved Høgskulen i Volda har jeg undervist i faget Strategic Design siden 2003. Tilbudet har vært under ... -
Med satsing på fysisk aktivitet i SFO. Eit samarbeid mellom Bratteberg skule og Høgskulen i Volda
(Rapport nr. 31, Report, 2012)Bakgrunn: Fleire undersøkingar dokumenterer at regelmessig fysisk aktivitet er viktig for barn og unge si utvikling og fysiske, psykiske og sosiale helse (Mutrie & Parfitt, 1998, Ommundsen, 2000). For at helsa til barn og ... -
Mentoring – en suksessfaktor for nyutdannet lærer i ungdomsskolen?
(Master thesis, 2015)Summary The purpose of this study has been to clarify whether mentoring is a substantial element of support for protégés the first year of teaching through the thesis question: Mentoring – a success factor for newly ... -
Nyutdanna lærarar sitt møte med yrket, med særleg vekt på planleggingsarbeidet
(Master thesis, 2015)Summary The topic for this master thesis is the experiences novice teachers get when they start their professional career as a teacher. The thesis has a special focus on how these teachers make their plans for the teaching, ... -
Sjølvsagt les og skriv vi nynorsk. Evaluering av eit prosjekt ved Volda ungdomsskole
(Rapport nr. 8, Report, 2010)Prosjektet Sjølvsagt les og skriv vi nynorsk er gjennomført ved Volda ungdomsskule i perioden hausten 2007 – våren 2010. Prosjektet er finansiert av FoU‐midlar frå Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa, og har hatt ei ... -
Slik elevene ser det. En kvalitativ undersøkelse av hvordan noen frafallselever opplevde lærer-elevrelasjonen på videregående skole.
(Master thesis, 2013)Summary The topic of this master thesis is relationships between teachers and students who dropped out of upper secondary school. The research question is: “How did students who dropped out of school experience their ... -
Tatere og skolen. En studie av forholdet mellom tatere og skolen. Hva er taternes og skolens erfaringer med skolesituasjonen for elever med taterbakgrunn?
(Master thesis, 2013)Summary The national minority “Travellers and school”, is the topic of my thesis. There has been research on the people since pioneer and social scientist Eilert Sundt first began to take an interest in them in the ... -
Tilknyting hos dei yngste barna i barnehagen
(Bachelor thesis, 2016)Hensikt og bakgrunn: Eg har valt å sjå nærare på temaet tilknyting hos dei yngste barna i barnehagen, og korleis pedagogiske leiarar kan legge til rette for dette. Bakgrunn for valet mitt er at eg ynskjer å jobbe med dei ... -
Traumatiserte minoritetselever i norsk skole
(Master thesis, 2014)Summary The aim of this study is to examine how traumatized minority students are received in Norwegian schools. How can we identify these students? What is being done to help them? The study has used the triangulation ... -
Utvikling av samarbeidsformer mellom lærarutdanning og skule-/barnehageeigarar : prosjektrapport fase 2 (2008-2009)
(Arbeidsrapport; 239, Research report, 2009) -
Viljen til språk - viljen til forsking : nynorsk i bruk i utdanning og akademisk skriving
(Master thesis, 2008)