Blar i BraVo på emneord "VDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Nordiske språk: 018"
Viser treff 1-10 av 10
-
Anerkjennelse i norskklasserommet. Lærerens arbeid med anerkjennelse av elevers mestring og motivasjon i norskfaget i barneskolen
(Master thesis, 2022)Denne fenomenologiinspirerte studien tar for seg temaet: anerkjennelse i norskfaget, og hvordan lærere arbeider med anerkjennelse knyttet til mestring og motivasjon i faget. Generelt sett handler anerkjennelse i stor grad ... -
Elevar sin motivasjon for norskfaget på 6. og 9. årstrinn.
(Master thesis, 2015)Temaet for denne oppgåva er motivasjon for norskfaget. Den er basert på følgjande forskingsspørsmål: ”Kva skilnad finn ein i elevar sin motivasjon for norskfaget på 6. og 9. årstrinn? Og kva skilnad finn ein mellom gutar ... -
Gards- og bruksnamna i Volda. Tolking og tyding
(Master thesis, 2017)Samandrag Oppgåva tek føre seg gardsnamna i Volda gjennom tidene, og dokumenterer korleis dei har vorte skrivne i ulike kjelder til ulik tid. Ein ser også på dokumenterte uttaleformer av gards og bruksnamna i Volda, m.a. ... -
Med nynorsk på leselista. Ein komparativ studie av lesevanar blant ungdommar på Sunnmøre og i Trøndelag
(Master thesis, 2010)Tittelen på denne oppgåva – Med nynorsk på leselista – kan ein lese på to vis, både med positivt og negativt forteikn: Anten som ei stadfesting på at nynorsk blir lese, eller som eit retorisk spørsmål. – Har elevar i det ... -
Nynorsk på kjøpet. Ein studie av to prosjekt der bokmålsbrukande elevar las lærebøker på nynorsk
(Master thesis, 2017)Samandrag Felt: Denne avhandlinga evaluerer to forsøk der bokmålsbrukande elevar brukte nynorske lærebøker. To av klassane las nynorske bøker i historie og samfunnsfag, medan den tredje klassen las nynorske bøker i ... -
Nynorsk som skjønnlitterært omsettingsspråk. Den mothegemoniske arven
(Master thesis, 2016)Samandrag Denne masteroppgåva omhandlar nynorsk som skjønnlitterært omsettingsspråk og tek utgangspunkt i ei kvantitativ undersøking av omsett skjønnlitteratur på nynorsk mellom år 1990 og 2010. Målet med dette ... -
Skiftande skrivedidaktikk. Ein studie av skrivedidaktiske retningar i vidaregåande opplæring slik dei framstår i læreplanar og Norsklæraren i perioden 1977-2017
(Master thesis, 2019)Abstract The topic for this master’s thesis is writing didactics in the Norwegian subject in Upper Secondary School. The thesis examines which trends in writing didactics that have been dominating the curricula for Upper ... -
Skriftkultur i barnehøgd. Den vaksne som tilretteleggar for nynorsk språkstimulering i barnehagen
(Master thesis, 2018)Samandrag Temaet for denne studien er skriftspråkstimulering i barnehagen, med særleg vekt på den vaksne som tilretteleggar. Barnehagane i denne studien ligg i område der nynorsk er det første opplæringsmålet i skulen. ... -
Stolt og pressa. Ei kvantitativ undersøking av haldningar blant nynorskelevar på VG2 i Møre og Romsdal fylkeskommune
(Master thesis, 2018)Denne studien har hatt som føremål å kartleggje haldningar blant elevar med nynorsk som hovudmål. Bakgrunnen for dette har vore eit ynskje om å setje lys på korleis elevane sjølve opplever kvardagen som nynorskbrukarar, ... -
Særemne, sært eller særegent. En studie av fordypningsemnet i norsk på VG3
(Master thesis, 2018)Denne studien tar for seg særemnet/fordypningsemnet i norsk på VG3, slik det fremkommer i læreplanene fra 1974 da videregående skole ble innført for alle og til 2013. I dette arbeidet har jeg sett på hvordan læreplanmålet ...