Nynorsk i bokmålsland. Ei gransking av undervisningspraksis og haldningar til nynorsk som sidemål i ungdomsskulen i Bærum
dc.contributor.author | Nordal, Anne Steinsvik | |
dc.date.accessioned | 2018-08-15T07:53:18Z | |
dc.date.available | 2018-08-15T07:53:18Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.isbn | 82-7661-209-1 | |
dc.identifier.issn | 0805-6609 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2558022 | |
dc.description.abstract | Ivar Aasen-instituttet ved Høgskulen i Volda, vart i 2003 kontakta med spørsmål om å vere med på prosjektet Betre sidemålsopplæring i Bærum, ved å gjere ei granskinga av situasjonen for sidemålundervisninga. Den første granskinga vart gjort på ungdomsskulane i Bærum kommune skuleåret 2003/2004, og ei oppfølgjande gransking skal gjerast våren 2005. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsrapport;161 | |
dc.title | Nynorsk i bokmålsland. Ei gransking av undervisningspraksis og haldningar til nynorsk som sidemål i ungdomsskulen i Bærum | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 34 | nb_NO |