Tidleg oppstart med nye læreplanar. Kartlegging av erfaringar med førebuing og iverksetjing
dc.contributor.author | Bergem, Randi | |
dc.contributor.author | Båtevik, Finn Ove | |
dc.contributor.author | Bachmann, Kari | |
dc.contributor.author | Kvangarsnes, Marit | |
dc.date.accessioned | 2024-02-03T13:28:45Z | |
dc.date.available | 2024-02-03T13:28:45Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.isbn | 82-7692-259-7 | |
dc.identifier.issn | 0805-6609 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3115384 | |
dc.description.abstract | Læreplanreforma Kunnskapsløftet skal innførast frå og med skuleåret 2006-2007. Kommunar og grunnskular hadde, etter søknad, høve til å ta i bruk heile eller delar av reforma frå og med skuleåret 2005-2006. På oppdrag for Utdanningsdirektoratet har Møreforsking Volda gjennomført ei kartlegging blant skular som starta med nye læreplanar hausten 2005. Arbeidet med kartlegginga har gått føre seg i perioden desember 2005 til juni 2006. Kartlegginga er tufta på spørjeskjemaundersøkingar blant skuleeigarar, skuleleiarar, lærarar og foreldre, og på intervju med eit utval skuleleiarar og lærarar. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Møreforsking Volda | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsrapport;196 | |
dc.title | Tidleg oppstart med nye læreplanar. Kartlegging av erfaringar med førebuing og iverksetjing | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 93 | en_US |