Høgskulen i Volda: Nye registreringer
Viser treff 21-40 av 1103
-
Tekst, tid og tolking. R94/L97 og L06 i hermeneutisk perspektiv
(Notat;14/2005, Working paper, 2005) -
Hvordan vekke et friluftslivsengasjement hos idrettsstudenter? Didaktiske erfaringer fra et 3 dagers vinterkurs på Standaleidet
(Notat;6/2007, Working paper, 2007) -
Terror, kameramobil og nyheter
(Notat;16/2005, Working paper, 2005) -
Drama. For lærere som gjerne vil, men tror de ikke kan
(Notat;13/2004, Working paper, 2004) -
Fortellersete. Med en forskningsdesign inspirert av aksjonsforskning, praktikerens refleksjon og casestudy
(Notat;11/2004, Working paper, 2004) -
Busetnadssoga for Stryn. Revidert kalkyle over dei viktigaste arbeidsoperasjonane
(Notat;8/2007, Working paper, 2007) -
Næringsretta utviklingstiltak – verkemiddelbruk frikopla frå regional planlegging?
(Notat;7/2007, Working paper, 2007) -
Om å finne tonen. Eit hermeneutisk perspektiv på forteljingar i pasientopplæringa
(Notat;9/2006, Working paper, 2006) -
Communicative planning in rural areas
(Notat;11/2006, Working paper, 2006) -
Commune structure in Norway. Alternatives for local and regional political organisation and their consequences
(Notat;8/2005, Working paper, 2005) -
Læreplanarbeid som prosess i skulen
(Notat;4/2007, Working paper, 2007) -
Regional Development Agencies as Network Organisations
(Notat;13/2005, Working paper, 2005) -
I en tynn tråd. Noen tanker om det autentiske fotografiet
(Notat;22/2003, Working paper, 2003) -
Utfordringar ved ny-regionalisering på Vestlandet, Noreg
(Notat; 7/2005, Working paper, 2005) -
Draumen om surveykratiet. Ein kritikk av brukarundersøkingar i kommunal forvaltning
(Notat;2/2004, Working paper, 2004) -
Om de forskningsetiske retningslinjer av 15. februar 1999 for samfunnsvitenskap, jus og humaniora. Noen utvalgte emner sett fra en juridisk synsvinkel
(Notat;15/2004, Working paper, 2004) -
Isaiah Berlin – nyttig i Norge?
(Notat;10/2007, Working paper, 2007) -
The governance turn in public health and regional planning
(Notat;13/2006, Working paper, 2006) -
Den allsidige leiken? Klasseromsforsking som tilnærmingsmåte for å forklare leikens rolle i første klasse
(Notat;5/2004, Working paper, 2004) -
Spiel und Bewegung. Über Bewegung, echtes Spiel und gefährliche Sicherheit auf Spielplätzen
(Notat;5/2005, Working paper, 2005)