Blar i BraVo på dokumenttype "Report"
Viser treff 141-160 av 171
-
Samarbeid om Inn på tunet. Utvikling av relasjonar for å legge til rette for alternative velferdstenester
(Rapport nr. 80, Report, 2016)Rapporten «Samarbeid om Inn på tunet – om utvikling av relasjonar for å legge til rette for alternative velferdstenester» er resultat av eit samarbeidsprosjekt mellom kommunane Kvinnherad, Voss og Bergen, samt forskingsi ... -
Samfunnsmessige konsekvensar ved etablering av hurtigbåtruta Vestkapp-Ålesund
(Rapport nr. 83, Report, 2017)Dette er rapporten frå prosjektet «Utgreiing av samfunnsmessige konsekvensar ved etablering av Hurtigbåtruta Vestkapp-Ålesund». Prosjektet er gjennomført på vegner av Vanylven utvikling AS. Rapporten er basert på offentleg ... -
Samskapt berekraft. Ein modell for samarbeidsdriven planlegging og innovasjon som fremmar institusjonell handlingskapasitet og demokratisk legitimitet
(Rapport nr. 115, Report, 2022)Dette er ein meir teoretisk rapport der eg trekker inn ei lang rekke teoriar og relevant forsking for å drøfte spørsmålet om planlegging og partnarskap verkeleg er eigna til å gi politikken den legitimiteten og handlingskrafta ... -
Sjølvsagt les og skriv vi nynorsk. Evaluering av eit prosjekt ved Volda ungdomsskole
(Rapport nr. 8, Report, 2010)Prosjektet Sjølvsagt les og skriv vi nynorsk er gjennomført ved Volda ungdomsskule i perioden hausten 2007 – våren 2010. Prosjektet er finansiert av FoU‐midlar frå Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa, og har hatt ei ... -
Sponsing av journalistikk
(Rapport nr. 91, Report, 2019)Sponsing av journalistikk er kontroversielt, fordi det kan true journalistikkens uavhengighet. I deler av journalistikken har likevel sponsing lenge vært utbredt, særlig i TV. I medier med papirbaserte tradisjoner har ... -
Spor av endring. Sluttrapport fra Prosjekt LærerUtdanning med Teknologisk-pedagogisk Omstilling (PLUTO) ved Høgskulen i Volda
(Arbeidsrapport;171, Report, 2004)”Program LærerUtdanning med Teknologisk-pedagogisk Omstilling” (PLUTO) er den nasjonale spissatsingen på omstilling i lærerutdanningen. Programmet ble opprettet av det nasjonale senteret for IT i utdanning (ITU), og er ... -
Statusrapport: Ivaretakelse av ansatte. Kartlegging av arbeidsmiljøet i barnevernstjenestene i Møre og Romsdal
(Rapport nr. 119, Report, 2022)Høsten 2018 ba Læringsnettverkene i Møre og Romsdal Høgskulen i Volda om å gjennomføre en kartlegging. Fokuset skulle være på hvordan ansatte i det kommunale barnevernet opplever arbeidshverdagen sin, og hvordan de enkelte ... -
Storkommunen Borgund. Kommunale tenester og økonomi
(Arbeidsrapport;174, Report, 2005)Møreforsking Volda har hatt i oppdrag å greie ut om ein storkommune Borgund, som anten femner om alle kommunane på Sunnmøre med Vestnes og Sandøy i tillegg, eller desse kommunane med unntak av dei sju kommunane på Søre ... -
Student exchange for development. Report on a project.
(Rapport nr. 9, Report, 2010)The project ‘SRS 105 Exchange for Development’ was planned and carried out by five partner colleges: Chancellor College of University of Malawi and Lilongwe Teacher Training College in Malawi, Ongwediva College of Education ... -
Studietur til Kenya 2004. Lærarane rapporterer
(Arbeidsrapport;169, Report, 2004)I februar 2004 var me på studiereise til Kenya. Det var fire studentar og ein lærar frå årsstudiet i kristendomskunnskap, ein lærar og seks studentar frå musikk andre årseining, to lærarar og sju studentar frå årsstudiet ... -
Systematikk og innleving. Evaluering av forsøket med differensierte støttesatsar for VTA-bedrifter
(Arbeidsrapport;180, Report, 2005)Varig tilrettelagt arbeid er eit tilbod for personar som ikkje kan få arbeid på den ordinære arbeidsmarknaden. Tiltaket er retta mot personar som har, eller i nær framtid vil få, godkjent uførepensjon, og som har behov for ... -
Tango for to. Evaluering av Tilskottsordninga til samlivstiltak
(Arbeidsrapport;155, Report, 2004)Om lag 10 500 ekteskap vart oppløyste ved skilsmisse og 13 000 ektepar vart separerte i 2002. Det er 150 fleire skilsmisser og 250 fleire separasjonar enn i 2001. Skilsmisseraten, som vert rekna som skilde per 1000 gifte ... -
Ten Years After - Drug Use and Recovery Among Male Heroin Users in Zanzibar
(Rapport nr. 107, Report, 2021)This report is based on research done by Volda University College (VUC), in cooperation with Zanzibar Recovery Community (ZRC), and dialogue with leaders of The Drug Control Commission in Zanzibar. Data collection was done ... -
The best from two Schools … An Assessment of the Partnership between an International/North-American and a Norwegian School in Kenya
(Arbeidsrapport;167, Report, 2004)For the school years 2002/2003 and 2003/2004 there was established a partnership program between The Norwegian Community School and the international school Rosslyn Academy in Nairobi Kenya. The aim of the project was to ... -
Tidleg oppstart med nye læreplanar. Kartlegging av erfaringar med førebuing og iverksetjing
(Arbeidsrapport;196, Report, 2006)Læreplanreforma Kunnskapsløftet skal innførast frå og med skuleåret 2006-2007. Kommunar og grunnskular hadde, etter søknad, høve til å ta i bruk heile eller delar av reforma frå og med skuleåret 2005-2006. På oppdrag for ... -
Trivsel og integrasjon blant etniske minoritetar. Ein kvalitativ studie av afghanske og somaliske flyktningar i to kommunar på Nord-Vestlandet
(Arbeidsrapport;145, Report, 2003)Denne arbeidsrapporten er utarbeidd med tanke på å gje ein brei presentasjon og dokumentasjon av prosjektet ”Trivsel og integrasjon blant etniske minoritetar i Møre og Romsdal”. Den er hovudsakleg ein dokumentasjonsrapport ... -
Typisk norsk å være uhøflig? Arabisk.
(Andre skrifter, Report, 2008) -
Typisk norsk å være uhøflig? Japansk versjon.
(Andre skrifter, Report, 2017) -
Typisk norsk å være uhøflig? Rumensk versjon.
(Andre skrifter, Report, 2017) -
Ung i Volda og Ørsta 2003. Ei undersøking om livsstil og livskvalitet mellom ungdom i Volda og Ørsta
(Arbeidsrapport;143, Report, 2003)Denne rapporten gjengir resultat frå ei undersøking som er gjennomført for Volda og Ørsta kommune. Midt-Norsk Kompetansesenter for rusfaget har finansiert prosjektet.