Blar i BraVo på emneord "skule"
Viser treff 1-8 av 8
-
Ansatte i skulen si forståing av mobbing, og deira oppleving av å møte utfordringane i skulekvardagen.
(Master thesis, 2021)Trass i stor innsats og eit lovverk som skal sikre barn og unge eit trygt og godt psykososialt skulemiljø, har ein ikkje lukkast med nullvisjonen om at mobbing ikkje skal eksistere. Mobbing førekjem, og skular har vanskar ... -
The Child in the Interaction between Intentional and Functional Education
(Forskingsrapport; 56, Peer reviewed; Research report, 2004)In 1997 two of the researchers published the book "Growing up in a Media Dominated Society. Identity, Tolerance and Communication in the Upbringing of Children". During the period we were preparing the manuscript for this ... -
Elevbok i matematikk på ungdomssteget
(Arbeidsrapport; 187, Research report, 2005)I denne rapporten ser forfattaren nærmare på bakgrunnen for bruken av elevbøker i matematikk på ungdomssteget. Rapporten inneheld nokre observasjonar av korleis elevar arbeider med elevbøkene sine. Desse observasjonane er ... -
Frå vatn til kraft. Eit samarbeidsprosjekt mellom høgskule og praksisskule
(Arbeidsrapport; 216, Research report, 2007)Korleis kan ein i praksisperiodar planlegge, organisere og gjennomføre prosjektorganisert opplæring på tvers av fag? -
Geografisk danning si rolle i geografiundervisning i nærmiljøet – ein scoping review
(Master thesis, 2023)Vår samankopla verd er avhengig av at mennesket er i stand til ta å gode avgjersler for framtida og bidra til å gjere verda meir berekraftig. Dagens skule er kritisert for å ha ein dekontekstualisert praksis og det er eit ... -
"På tvers ...". Eit samarbeidsprosjekt mellom høgskule og praksisskule
(Arbeidsrapport; 201, Research report, 2006)Korleis kan ein i samspelet mellom grunnskule og lærarutdanning prøve ut læringsmodellar som utviklar nye organiseringsformer i praksisopplæringa på tvers av fag? -
Prosjektet Kvalitet i opplæringa (KIO). Tilbakemelding til skulane
(Notat nr. 4/2008, Working paper, 2008) -
Spesialundervisning i lys av vitskapsteorien : kva slags fortolking ligg bak spesialundervisning?
(Notat;5/2009, Working paper, 2009)