Browsing BraVo by Author "Hamre, Pål"
Now showing items 1-4 of 4
-
Litterær kanon i skulen? Ein studie av tekstantologiar for vidaregåande skule
Bergesen, Kristin Naustervik (Master thesis, 2018)The main purpose of this study was to examine the existence of a literary canon in the text anthologies used for the Programs for General Studies at upper secondary school. The curricula after the Knowledge Promotion Reform ... -
Skiftande skrivedidaktikk. Ein studie av skrivedidaktiske retningar i vidaregåande opplæring slik dei framstår i læreplanar og Norsklæraren i perioden 1977-2017
Tafjord, Guro (Master thesis, 2019)Abstract The topic for this master’s thesis is writing didactics in the Norwegian subject in Upper Secondary School. The thesis examines which trends in writing didactics that have been dominating the curricula for Upper ... -
Tekst, tid og tolking. R94/L97 og L06 i hermeneutisk perspektiv
Hamre, Pål (Notat;14/2005, Working paper, 2005) -
Vurdering og pedagogisk utviklingsarbeid i norskfaget. Rapport frå PLUTO-prosjektet ved Høgskulen i Volda
Hamre, Pål (Arbeidsrapport;154, Report, 2004)Denne rapporten handlar om kva for rolle vurderingsordninga speler i pedagogisk utviklingsarbeid. PLUTO i Volda har hatt seks satsingsområde: i) arbeidsformer, ii) rettleiing/oppfølging, iii) organisering, iv) IKT/Classfronter, ...