Blar i Mastergradsoppgåver på tittel
Viser treff 166-185 av 366
-
Kampen om catskiing - frå visjon til realitet. Ein studie av den politiske prosessen bak etablering av ei forsøksordning med catskiing ved Harpefossen skisenter i Eid kommune.
(Master thesis, 2019)This thesis aims to study the political process behind the establishment of a trial arrangement with catskiing at Harpefossen ski resort in Eid municipality. The study looks at how the process has degenerated from the ... -
Kapasitetsbyggende prosesser i elevtjenesten på en videregående skole. Hvordan finne de rette sosialpedagogiske tiltakene?
(Master thesis, 2016)Summary Dropouts from upper secondary school is an important topic both for society, upper secondary schools and for the individual student who drops out. Dropout rates have been stable for the last 20 years, and are ... -
Kapasitetsbyggende rehabilitering for kreftpasienter. En kvalitativ studie på individ- og kommunenivå
(Master thesis, 2012)Abstract This is a qualitative study, subject being cancer and municipal planning. The goal is: How do in-patient rehabilitation programs for cancer survivors lead to capacity building for the attending participants ... -
Kapasitetsbygging i Afghanistan - slik norske ISAF-soldater ser det
(Master thesis, 2012)Summary The study looks at the mission in Afghanistan and specifically the ISAF-led force and its objectives. The research examines the objective of capacity building of Afghans in Afghanistan from ISAFs point of view, ... -
Kartbruk i skulen: Ei kvalitativ undersøking av lærarar si oppfatning av kart som inngang til kritisk tenking
(Master thesis, 2023)Masteroppgåva handlar om korleis lærarar arbeidar med kart i undervisning som inngong til kritisk tenking, og tar utgangspunkt i fagområdet geografi i samfunnsfaget. Oppgåva undersøkjer samanhengen mellom kart og kritisk ... -
Kiellands kirke – innspill i det religiøse felt
(Master thesis, 2014)Summary The subject of this essay is the cultural encounter between a radical literary culture and a conservative religious culture. Timeline for the essay is primarily the breakthrough of modernism in Norway and Scandinavia ... -
Kjekt, komplekst og krevjande. Jordmorrolla ved normale fødslar i differensiert fødselsomsorg
(Master thesis, 2012)SUMMARY Background. In 2001 the Norwegian Parliament decided that maternity care in Norway should be differentiated. The purpose was twofold. Firstly, to preserve the de-centralized maternity care already provided - and ... -
Klasseledelse : med fokus på en tydelig ledelse av undervisningen og elevenes atferd.
(Master thesis, 2011)Summary The learning environment has recently been a major focus in the school organization. New theories and research have been developed in this field, and the learning environment has also been a priority by the Norwegian ... -
Kolspasienters opplevelse av kontroll over egen sykdom
(Master thesis, 2015)Kols rammer stadig flere. De siste årene har det vært økende fokus på sykdommen både internasjonalt og her hjemme. Det er vist at personer med kols har dårligere livskvalitet enn andre sammenlignbare grupper, samtidig vet ... -
Korleis erfarer aktørar kring elevar med Downs syndrom kvalitet i opplæringstilboda? Eit utforskande Two-sited Case Study om foreldre - og lærarar sine erfaringar med kvalitet i opplæringstilboda for to elevar med Downs syndrom
(Master thesis, 2019)Formålet med denne studien er å undersøke foreldre og pedagogar sine erfaringar med kvalitet i opplæringa for elevar med Downs syndrom. Tidlegare forsking (Bachmann, Haug, & Nordahl, 2006; Nordahl, et al., 2018; Atasoy & ... -
Korleis held dialogaktørar i Bergen seg til kvinneperspektivet og kjønnsrettferd i den kristen-muslimske religionsdialogen?
(Master thesis, 2017)Summary This thesis explores how different dialogue-activists in the second largest city of Norway, Bergen, deals with women´s perspective and gender justice in the Christian-Muslim religious dialogue. The idea behind ... -
Korleis implementerer skulen punkt 1 i Aktivitetsplikta : "Å følgje med"? "Eg føler lærarane av og til berre følgjer med på nokre elevar"
(Master thesis, 2019)1.august 2017 tredde bestemmingane om §9 A-4. Aktivitetsplikt for å sikre at elevar har eit trygt og godt psykososialt skolemiljø i kraft (Opplæringslova, 1998). Ifølgje punkt nummer ein i Aktivitetsplikta er dei vaksne ... -
Korleis kan læraren legge til rette for at svakt presterande elevar i matematikk kan bli meir motivert til å arbeide med faget?. «Det handlar jo ikkje berre om matematikk»
(Master thesis, 2016)Summary in English Motivation is a term that has gained ever more attention of the Norwegian school the last few years. For teachers, there is a major challenge in motivating weakly performing pupils in mathematics in the ... -
Korleis kan regional identitet vere med å påverke val av ny kommunestruktur i Ålesundsregionen?
(Master thesis, 2015)Bakgrunn for denne studien er det pågåande kommunereformarbeidet og fenomenet regional identitet. Denne studien set lys på korleis regional identitet kan påverke etableringa av nye kommunar i Ålesundsregionen. Det er i ... -
Korleis kulturen ved skulen påverkar arbeidet med sårbare elevar i ei tidleg fase. Ein kvalitativ studie om kultur og sårbare elevar i skulen
(Master thesis, 2021)Temaet i denne oppgåva er kulturen ved skulen og arbeid med sårbare elevar i ei tidleg fase. Problemstillinga er: Korleis påverkar kulturen ved skulen arbeidet med sårbare elevar i ei tidleg fase? Undersøkinga er ein ... -
Korleis meistrar elevar med autisme fjellturar og konsertar? Ein kvalitativ intervjustudie av foreldre sine erfaringar med annleise skuledagar
(Master thesis, 2020)Denne studien handlar om korleis elevar med autisme meistrar annleise skuledagar. Ekskursjonar, skidagar og juleavslutningar er døme på skuledagar utan vanleg timeplan. Slike dagar bryt med ordinære rutinar og stiller høge ... -
Korleis opplever elevane matematikkfaget i skulen?
(Master thesis, 2011)Summary The subject of this study is pupils' experiences of mathematics. There are two main areas that have been in focus. It is working methods in the subject, and what students say about their own motivation and attitudes ... -
Korleis opplever eleven å ha vanskar i matematikk? "Eg er berre glad for at eg ikkje er dum"
(Master thesis, 2015)Summary This is a study about pupils with great difficulties in mathematics. The aims of my study is to find out how pupils experience their mathematical problems, and study how and if it influences on their motivation ... -
Korleis opplever læraren arbeidet med utarbeiding og praktisering av IOP i skulen?
(Master thesis, 2015)Abstract Theme: The main theme of this master thesis is individual education plans (IEP) in primary school. It is a survey about how teachers have experienced to prepare and practice working with these plans. Purpose: The ... -
Korleis opplever ungdom og unge vaksne som hadde spesialundervisning i ungdomsskulen, at relasjonen til læraren var? Ei kvalitativ, retrospektiv intervjuundersøking
(Master thesis, 2014)Summary The topic of this master thesis is the relationship between teacher and students with special education. Extensive research shows that this relationship is crucial to the students’ learning and development, ...