Mastergradsoppgåver
Det er studenten sjølv som har opphavsretten til oppgåva, men studenten har gitt Brage løyve til å gjere ho tilgjengeleg og søkbar på internett.
Collections in this community
-
Helse- og sosialfag [55]
-
Kulturmøte [51]
-
Nynorsk skriftkultur [25]
-
Samfunnsplanlegging [69]
-
Skriftkulturar [9]
Recent Submissions
-
Hva er god ledelse? Internasjonal teori versus norsk virkelighet. En kvalitativ studie av lederstiler hos toppledere i den maritime klyngen på Nordvestlandet
(Master thesis, 2024)I samfunnet er troen på ledelse stor og årlig skrives det mange hyllemetere med litteratur om hvordan man skal bli en god og effektiv leder. Det er forsket frem flere anerkjente ledelsesteorier, hvor de mest kjente teoriene ... -
Læringskamerat med pels. Ein kvalitativ studie av spesialpedagogar sine erfaringar med skulehund for barn med åtferdsvanskar
(Master thesis, 2022)Denne studien ein kvalitativ studie som har som føremål å finne ut av kva erfaringar spesialpedagogar har med å bruke ein skulehund som eit tiltak for elevar med åtferdsvanskar. Forskingspørsmålet for studien er: kva ... -
«Kansje eg må meire snakke på norsk». Ein kvalitativ studie om korleis eit undervisningsopplegg i norsk kan fremje munnleg aktivitet blant nykomne elevar
(Master thesis, 2024)Denne kvalitative masterstudien rettar fokuset mot munnleg aktivitet blant nykomne elevar i ei innføringsklasse med bakgrunn i problemstillinga «korleis kan eit undervisningsopplegg i norsk fremje munnleg aktivitet blant ... -
What logics guide the work of partisan factchecking in non-democratic states? A content analysis of the Russian fact-checking project “War on Fakes”
(Master thesis, 2024)Abstract Despite a growing tendency of the fact-checking industry, the research within this field has been largely focused on studying the practice of organizations from Europe and the USA, leaving non-Western initiatives ... -
Puslespelmetoden på mellomtrinnet i samfunnsfag: Ein learning study om bruk av puslespelmetoden i samfunnsfag på mellomtrinnet
(Master thesis, 2024)I denne masteroppgåva går ein på bruken av puslespelmetoden i samfunnsfag, og om denne metoden kan bidra til overflatelæring i Samfunnsfag. Puslespelmetoden er ein undervisningsmetode som basera ser på samarbeid og ... -
Instrumentalisme, omskiftelighet og vaghet. Erfaringer med nasjonale styringsdokumenter blant et lite utvalg av lærere i videregående skole
(Master thesis, 2024)Lærere må hver dag forholde seg til nasjonale styringsdokumenter som blant annet opplæringsloven (Opplæringslova, 1998), læreplanverket (LK20) og lærernes arbeidstidsavtale (SFS 2213). Det er lærerne som møter elevene i ... -
Utforskande tilnærming til språk. Ein kvalitativ innhaldsanalyse av språkkapitla i tre norsklæreverk på 7. trinn
(Master thesis, 2024)Utforsking som arbeidsmetode har fått ein styrka plass i den gjeldande læreplanen i norskfaget. Ein av tematikkane elevane skal utforske er språk. I tillegg viser forsking at læreboka har ein sentral plass i dagens skule. ... -
Leik og leikprega aktivitetar i bokstavinnlæringa. Ein kvalitativ studie av lærarar sine meiningar om og bruk av leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn
(Master thesis, 2024)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle kunnskap om korleis lærarar tek i bruk leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn. I arbeidet med seksårsreforma i L97 såg ein at norske skular ikkje lukkas ... -
Fanny Holmsen – Ei fri kvinne? Ein analyse av Fanny som subjekt i Arne Garborgs roman Hjå ho mor, og romanen sett i lys av den historiske samtida
(Master thesis, 2024)Dette masterprosjektet tek føre seg ei analyse av korleis Fanny vert danna som subjekt i Arne Garborg sin roman Hjå ho mor. Ved å sjå på Fanny sin oppvekst, relasjonar, samfunnsmessige rollar og sosiale kontekst utforskar ... -
«Vi blandar jo nynorsk og bokmål, vi.» «Det har eg faktisk aldri tenkt på!». Ein pedagogisk designstudie av utforskande språkopplæring i ei 6. klasse med nynorsk som hovudmål
(Master thesis, 2024)Denne studien undersøker kva moglegheiter og utfordringar eit utforskande og kontrastivt undervisningsopplegg kan gi i språkopplæringa for elevar i ei 6. klasse med nynorsk som hovudmål. Føremålet er å få innsikt i korleis ... -
«Det å oppleve meistringskjensle, det gjev ein ny giv». Ein kvalitativ casestudie av lærarar sine erfaringar med læring som fremjar meistring ved alternativ opplæringsarena på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2024)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle innsikt og kunnskap om lærarar sine erfaringar med alternative opplæringsarenaer for å leggje til rette for læring som fremjar meistringsopplevingar for elevar på 8.-10. trinn. ... -
Lesestrategiar på mellomtrinnet. Ein pedagogisk designstudie av fagtekstlesing i norskfaget
(Master thesis, 2024)Føremålet med studien skildra i denne masteroppgåva er å utvide kunnskapsgrunnlaget for bruk av eksplisitte lesestrategiar i norskfaget. Problemstillinga for studien er: Korleis arbeider ein lærar på mellomtrinnet med ... -
«... til ogsaa i dette Fag at kunde faa drive min Næring ...». Hvordan og hvorfor jordmødre i Norge ble hjelpevaksinatører
(Master thesis, 2024)Oppgavens hovedanliggende er å belyse spørsmålet om hvordan og hvorfor jordmødre i Norge ble hjelpevaksinatører. Med bakgrunn i vaksinasjonshistorie og i dialog med samtidens kontekst, har oppstarten av undervisningen i ... -
Pengespelproblem – eit komplekst fenomen. Ein kvalitativ studie av behandlarane sine erfaringar om kva faktorar som kan medverke til pengespelproblem
(Master thesis, 2024)Pengespel er ein naturleg del av samfunnet og kulturen vår, og mange finn glede i denne aktiviteten. Likevel er det eit mindretal av befolkninga som utviklar store vanskar med å kontrollere bruken av slike spel, og dette ... -
«Det harmonerer egentlig ikke med hva vi vet og hva vi gjør». En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere relaterer seg til klimakrisen
(Master thesis, 2024)Formålet med denne oppgaven er å undersøke hvordan lærere relaterer seg til klimakrisen. Jeg ønsket å finne ut hvordan lærere forholder seg til klimakrisen som lærere, hvilken innflytelse rammebetingelser som læreplaner ... -
I møte med pasienten. En sammenlignende analyse av tre litterære karakterers kamp mot psykiatrien
(Master thesis, 2024)I denne masteroppgaven skal jeg gjøre en sammenlignende analyse av tre litterære verker; Amalie Skrams Professor Hieronimus (1895), Beate Grimsruds En dåre fri (2010) og Linda Boström Knausgårds Oktoberbarn (2019). Dette ... -
Normkompetanse hjå nynorsk- og bokmålselevar. Ein rettskrivingsstudie av to 9.-klasser er med ulike hovudmål
(Master thesis, 2024)Denne masteroppgåva byggjer på ein hovudsakleg kvantitativ studie som undersøkjer rettskrivingsdugleiken blandt to tilfeldig valde 9.-klasser med ulike hovudmål: ei nynorskklasse på Vestlandet og ei bokmålsklasse i Nord-Noreg. ... -
“Dialogic feedback is what I believe is key for student development”. A qualitative study on Norwegian EFL primary teachers’ perceptions of dialogic feedback
(Master thesis, 2024)I denne studien har mitt fokus vore på norske engelsklærarar sitt perspektiv på dialogisk tilbakemelding i barneskulen. Dialogisk tilbakemelding er blitt essensielt i moderne omgrepsleggjering av tilbakemelding, og det er ... -
Inkludering i individuelle opplæringsplanar. Ei kvalitativ dokumentanalyse om korleis idealet om inkludering kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar
(Master thesis, 2024)Temaet for denne masteroppgåva er inkludering og korleis dette idealet kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar. Formålet har vore å sjå på korleis dei individuelle opplæringsplanane legg opp til å sikre inkluderande ... -
På barn og unges premisser? En kvalitativ studie om planleggeres erfaringer med å ivareta barn og unges interesser ved planlegging i fortettingsområder i Bergen kommune
(Master thesis, 2024)Fortetting er en ønsket utvikling i tråd med FNs bærekraftsmål og planlegging for en tett by vil i stor grad ha innvirking på barn og unge. Ifølge Bergen kommune skal denne utviklingen bidra til å sikre trygge og gode ...