Grunnskulelærarutdanning
I denne samlinga finst mastergradsoppgåver i grunnskulelærarutdanning som har fått karakteren A, B eller C.
Nye registreringer
-
Læringskamerat med pels. Ein kvalitativ studie av spesialpedagogar sine erfaringar med skulehund for barn med åtferdsvanskar
(Master thesis, 2022)Denne studien ein kvalitativ studie som har som føremål å finne ut av kva erfaringar spesialpedagogar har med å bruke ein skulehund som eit tiltak for elevar med åtferdsvanskar. Forskingspørsmålet for studien er: kva ... -
«Kansje eg må meire snakke på norsk». Ein kvalitativ studie om korleis eit undervisningsopplegg i norsk kan fremje munnleg aktivitet blant nykomne elevar
(Master thesis, 2024)Denne kvalitative masterstudien rettar fokuset mot munnleg aktivitet blant nykomne elevar i ei innføringsklasse med bakgrunn i problemstillinga «korleis kan eit undervisningsopplegg i norsk fremje munnleg aktivitet blant ... -
Puslespelmetoden på mellomtrinnet i samfunnsfag: Ein learning study om bruk av puslespelmetoden i samfunnsfag på mellomtrinnet
(Master thesis, 2024)I denne masteroppgåva går ein på bruken av puslespelmetoden i samfunnsfag, og om denne metoden kan bidra til overflatelæring i Samfunnsfag. Puslespelmetoden er ein undervisningsmetode som basera ser på samarbeid og ... -
Utforskande tilnærming til språk. Ein kvalitativ innhaldsanalyse av språkkapitla i tre norsklæreverk på 7. trinn
(Master thesis, 2024)Utforsking som arbeidsmetode har fått ein styrka plass i den gjeldande læreplanen i norskfaget. Ein av tematikkane elevane skal utforske er språk. I tillegg viser forsking at læreboka har ein sentral plass i dagens skule. ... -
Leik og leikprega aktivitetar i bokstavinnlæringa. Ein kvalitativ studie av lærarar sine meiningar om og bruk av leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn
(Master thesis, 2024)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle kunnskap om korleis lærarar tek i bruk leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn. I arbeidet med seksårsreforma i L97 såg ein at norske skular ikkje lukkas ... -
«Vi blandar jo nynorsk og bokmål, vi.» «Det har eg faktisk aldri tenkt på!». Ein pedagogisk designstudie av utforskande språkopplæring i ei 6. klasse med nynorsk som hovudmål
(Master thesis, 2024)Denne studien undersøker kva moglegheiter og utfordringar eit utforskande og kontrastivt undervisningsopplegg kan gi i språkopplæringa for elevar i ei 6. klasse med nynorsk som hovudmål. Føremålet er å få innsikt i korleis ... -
«Det å oppleve meistringskjensle, det gjev ein ny giv». Ein kvalitativ casestudie av lærarar sine erfaringar med læring som fremjar meistring ved alternativ opplæringsarena på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2024)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle innsikt og kunnskap om lærarar sine erfaringar med alternative opplæringsarenaer for å leggje til rette for læring som fremjar meistringsopplevingar for elevar på 8.-10. trinn. ... -
Lesestrategiar på mellomtrinnet. Ein pedagogisk designstudie av fagtekstlesing i norskfaget
(Master thesis, 2024)Føremålet med studien skildra i denne masteroppgåva er å utvide kunnskapsgrunnlaget for bruk av eksplisitte lesestrategiar i norskfaget. Problemstillinga for studien er: Korleis arbeider ein lærar på mellomtrinnet med ... -
“Dialogic feedback is what I believe is key for student development”. A qualitative study on Norwegian EFL primary teachers’ perceptions of dialogic feedback
(Master thesis, 2024)I denne studien har mitt fokus vore på norske engelsklærarar sitt perspektiv på dialogisk tilbakemelding i barneskulen. Dialogisk tilbakemelding er blitt essensielt i moderne omgrepsleggjering av tilbakemelding, og det er ... -
Inkludering i individuelle opplæringsplanar. Ei kvalitativ dokumentanalyse om korleis idealet om inkludering kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar
(Master thesis, 2024)Temaet for denne masteroppgåva er inkludering og korleis dette idealet kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar. Formålet har vore å sjå på korleis dei individuelle opplæringsplanane legg opp til å sikre inkluderande ... -
Demokratisk beredskap i skolen: En sammenligning av utdanningspolitiske dokumenter fra Norge, England og delstaten Washington
(Master thesis, 2023)Denne oppgaven tar for seg hvordan demokratisk beredskap blir utviklet i Norge, England og delstaten Washington i USA. For at et demokrati skal overleve, presenterer Mikkelsen mfl. (2011) fem kompetanser som samfunnsborgere ... -
Fleirspråklegheit som ressurs i den særskilde norskopplæringa. Ein kvalitativ studie av ei språkheterogen og ei språkhomogen innføringsklasse på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle innsikt og kunnskap om korleis ein som lærar i særskild norskopplæring kan leggje til rette for å ta i bruk elevane si fleirspråklegheit som ressurs i undervisninga. Ein tendens ... -
Ungdomsskuleelevars oppleving av meining og meiningsfullheit i skulen – og samanhengen med matematisk forståing
(Master thesis, 2023)Denne studien studerer elevar si forståing av meininga med skulen, deira oppleving av meiningsfullheit i skulen, og deira forståing i matematikk. Samanhengen mellom desse fenomena er også noko studien vil belyse. Eit ... -
Medelevrespons i responsgrupper. Ein pedagogisk designstudie av responsgrupper på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva undersøkjer medelevrespons i responsgrupper som ein del av ein skriveprosess i norskfaget. Føremålet med oppgåva er å undersøkje kva moglegheiter og utfordringar det er for læraren når ein arbeider med ... -
Kartbruk i skulen: Ei kvalitativ undersøking av lærarar si oppfatning av kart som inngang til kritisk tenking
(Master thesis, 2023)Masteroppgåva handlar om korleis lærarar arbeidar med kart i undervisning som inngong til kritisk tenking, og tar utgangspunkt i fagområdet geografi i samfunnsfaget. Oppgåva undersøkjer samanhengen mellom kart og kritisk ... -
Å bygge bro mellom spesialundervisning og flerspråklig arbeid. En kvalitativ studie om hvordan spesialpedagogen opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning
(Master thesis, 2023)Formålet med denne masteroppgaven har vært å se nærmere på hvordan spesialpedagoger opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning. På bakgrunn av økt migrasjon, har gruppen av elevene som ... -
Spillbasert overflatelæring i samfunnsfag: en designbasert studie av undervisning med Kahoot på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven handler om hvordan man kan bruke Kahoot som verktøy for å legge til rette for overflatelæring i samfunnsfag. Kahoot er et digitalt spill hvor klasserommet midlertidig blir omgjort til et slags game ... -
2. verdskrig i læreverk for ungdomsskulen. Ein dokumentanalyse av korleis 2. verdskrig vert framstilt i eit utval læreverk for ungdomsskulen
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva handlar om korleis andre verdskrig vert framstilt i ulike læreverk gitt ut etter den nye læreplanen i 2020. Dette temaet vart valt med ein teori at sjølv om at læreverka har same utgangspunkt i form av ... -
«Там жили Alv Lukas og Alv Max». Ein kvalitativ studie om transspråking i skriveopplæringa for nykomne fleirspråklege elevar med særskilt norskopplæring
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva handlar om korleis nykomne fleirspråklege elevar med særskilt norskopplæring i grunnskulen nyttar transspråking i sine skriveprosessar, og om deira opplevingar knytt til denne måten å arbeida på. ... -
Gaming: løysinga på deltakande demokratiopplæring? Scoping review om spelbasert opplæring i samfunnsfag
(Master thesis, 2023)Dette masterarbeidet handlar om spelbasert opplæring som eit verktøy i arbeidet med medborgarskap og demokratiopplæring i samfunnsfag. Korleis kan ein sikre at elevane får den demokratiopplæringa som gir ferdigheitene og ...