Grunnskulelærarutdanning
I denne samlinga finst mastergradsoppgåver i grunnskulelærarutdanning som har fått karakteren A, B eller C.
Recent Submissions
-
Demokratisk beredskap i skolen: En sammenligning av utdanningspolitiske dokumenter fra Norge, England og delstaten Washington
(Master thesis, 2023)Denne oppgaven tar for seg hvordan demokratisk beredskap blir utviklet i Norge, England og delstaten Washington i USA. For at et demokrati skal overleve, presenterer Mikkelsen mfl. (2011) fem kompetanser som samfunnsborgere ... -
Fleirspråklegheit som ressurs i den særskilde norskopplæringa. Ein kvalitativ studie av ei språkheterogen og ei språkhomogen innføringsklasse på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle innsikt og kunnskap om korleis ein som lærar i særskild norskopplæring kan leggje til rette for å ta i bruk elevane si fleirspråklegheit som ressurs i undervisninga. Ein tendens ... -
Ungdomsskuleelevars oppleving av meining og meiningsfullheit i skulen – og samanhengen med matematisk forståing
(Master thesis, 2023)Denne studien studerer elevar si forståing av meininga med skulen, deira oppleving av meiningsfullheit i skulen, og deira forståing i matematikk. Samanhengen mellom desse fenomena er også noko studien vil belyse. Eit ... -
Medelevrespons i responsgrupper. Ein pedagogisk designstudie av responsgrupper på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva undersøkjer medelevrespons i responsgrupper som ein del av ein skriveprosess i norskfaget. Føremålet med oppgåva er å undersøkje kva moglegheiter og utfordringar det er for læraren når ein arbeider med ... -
Kartbruk i skulen: Ei kvalitativ undersøking av lærarar si oppfatning av kart som inngang til kritisk tenking
(Master thesis, 2023)Masteroppgåva handlar om korleis lærarar arbeidar med kart i undervisning som inngong til kritisk tenking, og tar utgangspunkt i fagområdet geografi i samfunnsfaget. Oppgåva undersøkjer samanhengen mellom kart og kritisk ... -
Å bygge bro mellom spesialundervisning og flerspråklig arbeid. En kvalitativ studie om hvordan spesialpedagogen opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning
(Master thesis, 2023)Formålet med denne masteroppgaven har vært å se nærmere på hvordan spesialpedagoger opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning. På bakgrunn av økt migrasjon, har gruppen av elevene som ... -
Spillbasert overflatelæring i samfunnsfag: en designbasert studie av undervisning med Kahoot på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven handler om hvordan man kan bruke Kahoot som verktøy for å legge til rette for overflatelæring i samfunnsfag. Kahoot er et digitalt spill hvor klasserommet midlertidig blir omgjort til et slags game ... -
2. verdskrig i læreverk for ungdomsskulen. Ein dokumentanalyse av korleis 2. verdskrig vert framstilt i eit utval læreverk for ungdomsskulen
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva handlar om korleis andre verdskrig vert framstilt i ulike læreverk gitt ut etter den nye læreplanen i 2020. Dette temaet vart valt med ein teori at sjølv om at læreverka har same utgangspunkt i form av ... -
«Там жили Alv Lukas og Alv Max». Ein kvalitativ studie om transspråking i skriveopplæringa for nykomne fleirspråklege elevar med særskilt norskopplæring
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva handlar om korleis nykomne fleirspråklege elevar med særskilt norskopplæring i grunnskulen nyttar transspråking i sine skriveprosessar, og om deira opplevingar knytt til denne måten å arbeida på. ... -
Gaming: løysinga på deltakande demokratiopplæring? Scoping review om spelbasert opplæring i samfunnsfag
(Master thesis, 2023)Dette masterarbeidet handlar om spelbasert opplæring som eit verktøy i arbeidet med medborgarskap og demokratiopplæring i samfunnsfag. Korleis kan ein sikre at elevane får den demokratiopplæringa som gir ferdigheitene og ... -
Bruk av matematisk samtale i matematikkundervisningen. En kvalitativ studie av fem læreres bruk og tilnærminger til matematisk samtale i matematikkundervisningen på mellom- og ungdomstrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven har som hensikt å undersøke og belyse hvordan og hvorfor matematikklærere tar i bruk samtale i matematikkundervisningen. I Læreplanen for Kunnskapsløftet 2020 blir bruk av samtale og diskusjon i ... -
Helhetlig seksualitetsundervisning i samfunnsfag. En kvalitativ studie av ungdomsskolelærere sine forestillinger om helhetlig seksualitetsundervisning i samfunnsfag
(Master thesis, 2023)Seksualitetsundervisning i skolen er noe som er nødvendig og viktig for barn og unges utvikling for å fremme god helse, forebygge voldtekt og overgrep, og at de utvikler et positivt forhold til egen og andres seksualitet. ... -
Geografisk danning si rolle i geografiundervisning i nærmiljøet – ein scoping review
(Master thesis, 2023)Vår samankopla verd er avhengig av at mennesket er i stand til ta å gode avgjersler for framtida og bidra til å gjere verda meir berekraftig. Dagens skule er kritisert for å ha ein dekontekstualisert praksis og det er eit ... -
Nynorskrettskriving. Bokmål- og talemålspåverknad i eit utval ungdomsskuleelevar si formelle skriving
(Master thesis, 2023)Formålet med denne masteroppgåva er å undersøkje i kva grad og på kva for måtar bokmål, dialekt/talespråk og dialektnær skriving i sosiale medium er med på å påverke rettskrivinga til eit utval elevar. Undersøkinga er ... -
Intelligent writing software in teaching English in years 5-10
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien er å undersøke hvordan engelsklærere i 5-10.klasse oppfatter, bruker og forholder seg til intelligente skriveprogramvarer. Bruken av intelligente skriverprogram og måten vi skriver på er i rask ... -
Extramural English and students’ motivation. A Mixed Methods Study on Norwegian Students’ Motivation and Attitude Toward English Classroom Practice
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven undersøker om det er en sammenheng mellom norske elevers bruk av engelsk utenfor skolen, (extramural engelsk) og deres motivasjon og holdninger til engelskfaget. Studien bruker en mixed methods metode, ... -
«Etter hvert «glemte» elevene at de leste på nynorsk». Ei gransking av lærarar sine erfaringar med den nynorske leselystaksjonen Tid for ti og korleis dei meiner aksjonen motiverer og førebur bokmålselevar til å lære nynorsk som sidemål i ungdomsskulen
(Master thesis, 2023)Temaet for denne masteroppgåva er nynorsk som sidemål på barnetrinnet og leselystaksjonen «Tid for ti». Studiar av elevar sine haldningar til nynorsk som sidemål viser at mange elevar har negative haldningar og lite ... -
Sjangerpedagogikk som metode i skriveopplæringa for elevar i innføringsklasser. Ein forskingsdesign-studie av skriveopplæringa for fleirspråklege elevar i innføringsklasser
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva søkjer å utforske korleis sjangerpedagogikk kan bli nytta som ein metode i skriveopplæringa for nykomne elevar frå 2. til 7. trinn i innføringsklasser. Prosjektet er inspirert av pedagogisk designforsking. ... -
«Det er greit å vere den du er sjølv». Elever på 6. trinn sin forståelse av romanen Kampen (Eiksund, 2021)
(Master thesis, 2023)Hensikten med denne masteroppgaven er å se på hvordan lesevaner og bruk av strategier i etterkant av lesing kan påvirke elevers forståelse av romanen Kampen. For å finne svar på dette ble empirien generert ved hjelp av ... -
«Det er dette med å fange opp dei som er litt stille, og sørge for at dei blir engasjerte». Ein kvalitativ studie av lærarar sine erfaringar knytt til stille åtferd og munnlege ferdigheiter i norskfaglege samtalar
(Master thesis, 2023)I denne studien ser eg nærmare på erfaringar norsklærarar på mellomtrinnet har kring det å arbeide med norskfaglege samtalar for å styrke munnlege ferdigheiter hos elevar som viser stille åtferd. Stille åtferd hos elevar ...