Blar i Rapportar og andre skrifter på tittel
Viser treff 413-428 av 428
-
Vegar til vaksenliv – livsløp og sosial inkludering
(Rapport nr. 106, Report, 2020)Denne rapporten er i første rekkje innsikta mot forskarar og studentar innan samfunnsvitskap, for eksempel sosiologi, spesialpedagogikk og sosialt arbeid. Men vona er også at dei forskjellige kapitla vil vekkje interesse ... -
Velferd for alle? Velferdsundersøkinga ved HVO 2008
(Notat;3/2008, Working paper, 2008)Møreforsking Volda bistår i dette prosjektet Høgskulen i Volda i sluttfasen av prosjektet ”Velferdsundersøking ved Høgskulen i Volda”. Møreforsking Volda nyttar eksisterande data samla inn ved høgskulen til å skrive eit ... -
Velferd, trivsel og jakta på ”det gode liv”. Nye utfordringar for kommunal planlegging
(Notat;17/2004, Working paper, 2004) -
Velferdsundersøkinga 2011 ved Høgskulen i Volda
(Notat;8/2011, Working paper, 2011)Målet med undersøkinga har vore å avdekkje korleis studentane opplever studiekvardagen i Volda og at studentane skal verte gitt høve til å kome med forslag til tiltak for å betre studiekvardagen. Det er låg svarprosent på ... -
Vi, VG og kameramobilen. En diskusjon av MMS-fotografier fra VG
(Notat;2/2005, Working paper, 2005) -
En vitenskapsteoretisk problematisering av kunnskapsgrunnlaget til norsk integreringspolitikk. Vitenskapsteoretisk Essay
(Notat;2/2011, Working paper, 2011) -
Volda og Ørsta som region og lokalsamfunn. Nokre perspektiv på strategisk samarbeid mellom kommunane Volda og Ørsta
(Working paper, 2021)Notatet er utarbeidd for å peike på og minne om viktige trekk ved utviklinga i Volda og Ørsta, både som region og lokalsamfunn. Tanken er at ein på bakgrunn av tilgjengeleg kunnskap skal kunne gi eit riss av situasjonen i ... -
Vonde og vanskelege bilder
(Skriftserien;Notat nr. 2/2019, Working paper, 2019) -
VRI som innovasjonsfremjande samhandling - erfaringar frå evalueringa av VRI Møre og Romsdal per juni 2010
(Notat;9/2010, Working paper, 2010)Notatet ”VRI som innovasjonsfremjande samhandling” oppsummerar erfaringar frå evalueringa av VRI Møre og Romsdal. Notatet er eit samandrag av dei funna som er gjort til juni 2010. Framstillinga er delt i fem delar, der ... -
Vurdering og pedagogisk utviklingsarbeid i norskfaget. Rapport frå PLUTO-prosjektet ved Høgskulen i Volda
(Arbeidsrapport;154, Report, 2004)Denne rapporten handlar om kva for rolle vurderingsordninga speler i pedagogisk utviklingsarbeid. PLUTO i Volda har hatt seks satsingsområde: i) arbeidsformer, ii) rettleiing/oppfølging, iii) organisering, iv) IKT/Classfronter, ... -
Young Adults. Data Collection in 2007
(Notat;16/2007, Working paper, 2007)Studien er basert på eit longitudinelt datamateriale, som har vore samla inn om ungdom med særlege opplæringsbehov i vidaregåande opplæring. I tre tett samanbundne prosjekt har ein følgt dei same personane gjennom ein ... -
#Youngart and future skills – research report
(Rapport nr. 125, Report, 2023)#Youngart & Future Skills research project had two main foci. One was to develop and investigate models for collaboration between the art and education sectors, and the second to inquire whether the art programs and ... -
Å analysere utviklingen av nettverk - et analyseopplegg. Paper levert til phd-kurset: "How to study governance networks and the networked society"
(Notat;8/2010, Working paper, 2010) -
Ålesundregionen. Integrert og fragmentert?
(Rapport nr. 61, Report, 2015)Rapporten "Ålesundregionen – Integrert og fragmentert?" inngår som en delleveranse i arbeidet «Styrking av samspillet i Ålesundregionen». Prosjektet er meint som en kunnskapsstudie, der man vurderer den rollen Ålesundregionen ... -
Ørsta, regionen og Eiksundsambandet
(Rapport nr. 26, Report, 2012)Eiksundsambandet vart opna i 2008 og gav ferjefritt samband mellom kommunane Hareid, Ulstein, Herøy og Sande på Ytre Søre Sunnmøre og Ørsta og Volda på fastlandet. Dette la grunnlaget for ei tettare integrering av kommunane ... -
Øving gjer meister. Erfaringar med prosjektet: Med Nynorsk til betre skriving - med skriving til betre læring
(Notat;11/2011, Working paper, 2011)Prosjektet Med nynorsk til betre skriving - med skriving til betre læring er eit tverrfagleg skriveprosjekt, som er utvikla og utprøvd ved Ulstein vidaregåande skule. Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa medverkar i ...