Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBele, Irene
dc.contributor.authorMåseidvåg, Siv Gamlem
dc.contributor.authorBergem, Randi
dc.coverage.spatialNorge : Rogaland : Sokndalno_NO
dc.date.accessioned2014-01-28T12:55:27Z
dc.date.available2014-01-28T12:55:27Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-82-7692-284-4
dc.identifier.issn0805-6609
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/153995
dc.description.abstractRapporten presenterer resultatene fra en kartlegging av grunnskoleopplæringen i Sokndal kommune. Kartleggingen er gjennomført av Møreforsking Volda på oppdrag for Sokndal kommune. Hovedfokus har vært å belyse ulike forhold knyttet til tilpasset opplæring opp mot spesialundervisning og den ordinære undervisningen ut fra ulike informanter sin opplevelse og forståelse av hva som preger grunnskoleopplæringen. Informanter har vært skoleeier, skoleledere, lærere, foreldre, PPT, BUP, psykiatritjenesten, helsestasjonen, barnevernet og styrerne i barnehagene. I siste del av rapporten er funnene drøftet i lys av nyere norsk utdanningsforskning.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherMøreforsking Voldano_NO
dc.relation.ispartofseriesForskingsrapport / Høgskulen i Volda [og] Møreforsking;65
dc.subjectgrunnskoleopplæringno_NO
dc.subjectspesialundervisningno_NO
dc.subjecttilpassa opplæringno_NO
dc.subjectundervisningskvalitetno_NO
dc.subjectspesialundervisningno_NO
dc.subject.ddc371.90472
dc.title" - er det oss i skolen, eller noe med systemet?"no_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber174no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel