Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHøst, Sigurd
dc.date.accessioned2014-01-13T13:38:51Z
dc.date.available2014-01-13T13:38:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/154237
dc.description.abstractDenne rapporten er en del av en større evaluering av kampanjen Ung & engasjert som Landslaget for lokalaviser (LLA) gjennomførte før lokalvalget i 2011. Målet var å stimulere til bedre og mer engasjerende lokaljournalistikk, men som navnet sier hadde den en spesiell innretning mot ungdom og unge voksne. En bedre og mer engasjerende dekning av lokalpolitikken ville forhåpentligvis gi en større interesse for lokalvalget, og dermed få flere til å bruke stemmeretten.
dc.description.sponsorshipLokalavisenes landsforbundno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherHøgskulen i Voldano_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport nr. 44
dc.subjectvaldeltakingno_NO
dc.subjectlokalvalno_NO
dc.subjectkommunevalno_NO
dc.subjectfylkestingsvalno_NO
dc.subjectfyrstegongsveljararno_NO
dc.subjectlokalaviserno_NO
dc.subjectavislesingno_NO
dc.subjectvalkampdekningno_NO
dc.subjectungdomno_NO
dc.subjectlokaljournalistikkno_NO
dc.subject.ddc070.433294
dc.subject.ddc329.4014
dc.titleHar kampanjen Ung & engasjert gitt høyere valgdeltakelse i 2011?no_NO
dc.typeReportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Media science and journalism: 310no_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Comparative politics: 241no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel