Munnleg norsk og kinesiske studentar. Er studiekulturen frå heimlandet ei bru eller ein barriere i språklæringa?
dc.contributor.author | Aambø, Reidun | |
dc.date.accessioned | 2017-03-15T12:35:31Z | |
dc.date.available | 2017-03-15T12:35:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7661-325-4 | |
dc.identifier.issn | 1891-5981 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2434208 | |
dc.description.abstract | Få av dei 68 kinesiske studentane som tok NIS-eksamen ved HVO (1992-2014) oppnådde god kompetanse i munnleg norsk, målt i eksamenskarakterar på trinn 3. Prosjektet (1991-2014) var tredelt: Alle studentane hadde ein karakter i engelsk frå høgre utdanning, og eg ville undersøke om læringsstrategiar og motivasjon i engelsklæringa i Kina hadde påverka norsklæringa når det galdt munnleg norskkompetanse. Eit anna spørsmålvar: kva var gode strategiar/kva «lønte seg» for å oppnå ein god engelskkarakter i heimlandet? For dei kinesiske studentane var det nytt i andrespråkslæringa her at dei skulle ta munnleg eksamen, og eg ville derfor undersøke korleis det var å tilpasse læringsstrategiane med tanke på å ta munnleg eksamen i ein norsk kontekst. | |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport nr. 82 | |
dc.title | Munnleg norsk og kinesiske studentar. Er studiekulturen frå heimlandet ei bru eller ein barriere i språklæringa? | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 32 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Rapportar [138]