Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAambø, Reidun
dc.date.accessioned2017-03-15T12:35:31Z
dc.date.available2017-03-15T12:35:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-7661-325-4
dc.identifier.issn1891-5981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2434208
dc.description.abstractFå av dei 68 kinesiske studentane som tok NIS-eksamen ved HVO (1992-2014) oppnådde god kompetanse i munnleg norsk, målt i eksamenskarakterar på trinn 3. Prosjektet (1991-2014) var tredelt: Alle studentane hadde ein karakter i engelsk frå høgre utdanning, og eg ville undersøke om læringsstrategiar og motivasjon i engelsklæringa i Kina hadde påverka norsklæringa når det galdt munnleg norskkompetanse. Eit anna spørsmålvar: kva var gode strategiar/kva «lønte seg» for å oppnå ein god engelskkarakter i heimlandet? For dei kinesiske studentane var det nytt i andrespråkslæringa her at dei skulle ta munnleg eksamen, og eg ville derfor undersøke korleis det var å tilpasse læringsstrategiane med tanke på å ta munnleg eksamen i ein norsk kontekst.
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen i Voldanb_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport nr. 82
dc.titleMunnleg norsk og kinesiske studentar. Er studiekulturen frå heimlandet ei bru eller ein barriere i språklæringa?nb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000nb_NO
dc.source.pagenumber32nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel