Show simple item record

dc.contributor.authorHalvorsen, Lars Julius
dc.contributor.authorBjerke, Paul
dc.contributor.authorAker, Tone Kristin
dc.date.accessioned2021-12-07T13:07:13Z
dc.date.available2021-12-07T13:07:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-7661-366-7
dc.identifier.issn1891-5981
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2833150
dc.description.abstractDenne rapporten er utarbeidet på oppdrag for Medietilsynet. I tillegg til rapportforfatterne, har Hild Nordal deltatt i flere av intervjuene og gjennomført registreringer i forbindelse med innholdsanalyse. Som et viktig ledd i analysen av datamaterialet, og som en inngang til å vurdere eksisterende og aktuelle nye tilskuddsordninger, gjennomførte vi en digital workshop. Her deltok medieforskerne Birgit Røe Mathisen, Lisbeth Morlandstø, Ragnhild Olsen, Mona Kristin Solvoll, Johann Roppen og Tellef Raabe, sammen med Marie Therese Lilleborge, Linda Kvam Olsen og Bjørn Tore Østeraas fra Medietilsynet. Vi vil takke alle for innsiktsfulle og nyttige innspill og diskusjoner og for en veldig hyggelig arbeidsøkt.
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen i Voldaen_US
dc.relation.ispartofseriesRapport nr. 113
dc.titleMedieøkonomi, mediemangfold og mediestøtteen_US
dc.typeReporten_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200en_US
dc.source.pagenumber130en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record