Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBøe, Marit
dc.contributor.authorHognestad, Karin
dc.contributor.authorSteinnes, Gerd Sylvi
dc.contributor.authorFimreite, Hege
dc.contributor.authorMoser, Thomas
dc.date.accessioned2022-12-01T14:55:54Z
dc.date.available2022-12-01T14:55:54Z
dc.date.created2020-09-28T11:37:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationFørste steg, (2), 58-61.en_US
dc.identifier.issn1504-1891
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3035428
dc.description.abstractBarnehagelærerne støtter barna i en rekke handlinger i løpet av en dag for at barna skal trives, lære og utvikle seg. Denne støtten er del av en helhetlig tilnærming til læring.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.titleI en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrumen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionsubmittedVersionen_US
dc.source.pagenumber58-61en_US
dc.source.journalFørste stegen_US
dc.source.issue02en_US
dc.identifier.doi
dc.identifier.cristin1834128
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 275576en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpreprint
cristin.qualitycode0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel