I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum
dc.contributor.author | Bøe, Marit | |
dc.contributor.author | Hognestad, Karin | |
dc.contributor.author | Steinnes, Gerd Sylvi | |
dc.contributor.author | Fimreite, Hege | |
dc.contributor.author | Moser, Thomas | |
dc.date.accessioned | 2022-12-01T14:55:54Z | |
dc.date.available | 2022-12-01T14:55:54Z | |
dc.date.created | 2020-09-28T11:37:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Første steg, (2), 58-61. | en_US |
dc.identifier.issn | 1504-1891 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3035428 | |
dc.description.abstract | Barnehagelærerne støtter barna i en rekke handlinger i løpet av en dag for at barna skal trives, lære og utvikle seg. Denne støtten er del av en helhetlig tilnærming til læring. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | submittedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 58-61 | en_US |
dc.source.journal | Første steg | en_US |
dc.source.issue | 02 | en_US |
dc.identifier.doi | ||
dc.identifier.cristin | 1834128 | |
dc.relation.project | Norges forskningsråd: 275576 | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | preprint | |
cristin.qualitycode | 0 |