Show simple item record

dc.contributor.authorPareliussen, Isabella Rubie
dc.date.accessioned2023-03-28T13:39:43Z
dc.date.available2023-03-28T13:39:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn0332-7264
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3060775
dc.description.abstractTi elevar og ein lærar på ungdomssteget utforskar songteksten «Håper du har plass» av Cezinando. Utforsking og dialog er fyndord som er sett på dagsordenen med innføringa av ny læreplan LK20. Denne artikkelen ser nærare på korleis elevar samhandlar med andre elevar når dei utforskar ein tekst, og dilemma lærarar kan møte når dei skal legge til rette for at elevar får utveksle eigne tankar og forståingar i møte med litteratur.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.titleHåper du har plass til dialog, elevstemmer og utforsking i undervisinga di.en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.source.pagenumber42-49en_US
dc.source.volume47en_US
dc.source.journalNorsklærerenen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doihttps://www.norskundervisning.no/nyheter-og-artikler/norsklreren-1-23


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record