dc.contributor.author | Hoemsnes, Helene | |
dc.contributor.author | Høydal, Steinar | |
dc.contributor.author | Strand, Håvard | |
dc.contributor.author | Stokken, Roar | |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T08:55:58Z | |
dc.date.available | 2023-10-09T08:55:58Z | |
dc.date.created | 2023-06-26T10:08:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Hoemsnes, H., Høydal, S., Strand, H. & Stokken, R. & (2023). Prosjektstyring for nyskaping : gjennomføring av innovasjonsprosjekt der studentar er viktige bidragsytarar. I M. F. Giskeødegård, Ø. Strand, A. Lunde, M. Solberg, & S. Bakke (Red.), Nyskaping. Fjordantologien 2023 (s. 118–137). Universitetsforlaget. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-15-06937-1 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3095189 | |
dc.description.abstract | Artikkelen undersøker korleis ein kan lukkast med tverrfaglege innovasjonsprosjekt i universitets- og høgskulesektoren der studentar er viktige bidragsytarar. Den bygger på eit prosjekt som utvikla korte animasjonsfilmar som startpunkt for faglege diskusjonar. Med basis i erfaringane frå dette prosjektet og prosjektstyringsmetoden PRINCE2 diskuterer vi strategiar for å lukkast med innovasjonsprosjekt som er avhengige av mange ulike ressursar innan universitets- og høgskulesektoren. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.relation.ispartof | Nyskaping : Fjordantologien 2023 | |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-07 | |
dc.title | Prosjektstyring for nyskaping : gjennomføring av innovasjonsprosjekt der studentar er viktige bidragsytarar | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 118-137 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-07 | |
dc.identifier.cristin | 2157828 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |