Den allsidige leiken? Klasseromsforsking som tilnærmingsmåte for å forklare leikens rolle i første klasse
dc.contributor.author | Vatne, Bente | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T06:59:40Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T06:59:40Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 0805-8075 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3116706 | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Notat;5/2004 | |
dc.title | Den allsidige leiken? Klasseromsforsking som tilnærmingsmåte for å forklare leikens rolle i første klasse | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.source.pagenumber | 20 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Notat [206]