Forsking på læraren sin praksis. Korleis studere læraren sitt arbeid i tilrettelegging for ei tilpassa opplæring? Ei hermeneutisk tilnærming
dc.contributor.author | Gamlem, Siv Måseidvåg | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T17:21:33Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T17:21:33Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 0805-8075 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3117086 | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Notat;3/2007 | |
dc.title | Forsking på læraren sin praksis. Korleis studere læraren sitt arbeid i tilrettelegging for ei tilpassa opplæring? Ei hermeneutisk tilnærming | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.source.pagenumber | 19 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Notat [206]