Show simple item record

dc.contributor.authorBerget, Ingeborg Katrin Lid
dc.contributor.authorVos, Pauline
dc.date.accessioned2024-08-27T08:22:44Z
dc.date.available2024-08-27T08:22:44Z
dc.date.created2024-05-13T14:19:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationTangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning. 2024, 35 (2), 2-8. https://www.tangenten.no/wp-content/uploads/2024/05/tangenten_2_2024_berget_vos.pdfen_US
dc.identifier.issn0802-8192
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3148605
dc.description.abstractKva er matematisk modellering? Kvifor matematisk modellering? Korleis ser ei modelleringsoppgåve ut? Er ein modell det same som ein representasjon? Modellering har vore med i norske læreplanar i fleire tiår. Ikkje alle lærarar har hatt om matematisk modellering i eiga utdanning, noko som kan føre til usikkerheit knytt til korleis ein bør undervise om det (Berget, 2023). Gjennom denne artikkelen vil vi gi nokre svar på desse spørsmåla. Målet er å få fram mangfaldet i korleis ein kan forstå omgrepet, og at mange ulike elevaktivitetar kan inngå som arbeid med matematisk modelleringen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.urihttps://www.tangenten.no/wp-content/uploads/2024/05/tangenten_2_2024_berget_vos.pdf
dc.titleKva er matematisk modellering?en_US
dc.title.alternativeKva er matematisk modellering?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber2-8en_US
dc.source.volume35en_US
dc.source.journalTangenten - Tidsskrift for matematikkundervisningen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin2268147
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record