Blar i Høgskulen i Volda på emneord "289"
Viser treff 1-7 av 7
-
Evaluering av studieemnet Helsepedagogikk for farmasøytar
(Notat;1/2007, Working paper, 2007)Evaluering av studieemnet Helsepedagogikk for farmasøytar tek utgangspunkt i studiet Helsepedagogikk, som er eit studietilbod ved Høgskulen i Volda (HVO). Møreforsking har vore ansvarleg for evalueringa av dette studieemnet. -
I skjeringsfeltet mellom teori og praksis. Studieprogramevaluering – bachelorstudia i sosialt arbeid ved Høgskulen i Volda. Delrapport
(Notat;5/2008, Working paper, 2008)Styret ved Høgskulen i Volda har gjort vedtak om at det skal gjerast studieprogramevaluering kvart femte år for studieprogram over 60 studiepoeng. Studieprogram for barnevernspedagog- og sosionomstudiet er trekt ut i ei ... -
Når ein vidaregåande skule blir borte. Konsekvensar for lokalsamfunnet
(Rapport nr. 36, Report, 2013)Vi har i denne rapporten starta ein analyse av moglege konsekvensar av å konsolidere strukturen i den vidaregåande skulen i Sogn og Fjordane. Studien er eit forprosjekt gjennomført på oppdrag for Sogn og Fjordane ... -
"En praksis basert på kunnskap ...". En kvalitativt orientert studie om hvordan intensivsykepleiere beskriver sitt kunnskapsgrunnlag for praksisutøvelse
(Master thesis, 2012)Bakgrunn: Dagens samfunn blir beskrevet som et kunnskapssamfunn, hvor det også stilles krav om at sykepleien skal være basert på oppdatert kunnskap fra forskning. Kunnskapsbasert praksis kan sees som en dominerende diskurs ... -
Velferd for alle? Velferdsundersøkinga ved HVO 2008
(Notat;3/2008, Working paper, 2008)Møreforsking Volda bistår i dette prosjektet Høgskulen i Volda i sluttfasen av prosjektet ”Velferdsundersøking ved Høgskulen i Volda”. Møreforsking Volda nyttar eksisterande data samla inn ved høgskulen til å skrive eit ... -
Velferdsundersøkinga 2011 ved Høgskulen i Volda
(Notat;8/2011, Working paper, 2011)Målet med undersøkinga har vore å avdekkje korleis studentane opplever studiekvardagen i Volda og at studentane skal verte gitt høve til å kome med forslag til tiltak for å betre studiekvardagen. Det er låg svarprosent på ... -
Å flytte grenser saman. Om kommunikativ skuleutvikling
(Master thesis, 2012)In autumn 2006, the Knowledge Promotion Reform (Kunnskapsløftet) was introduced in the 10-year compulsory school and in upper secondary education and training in Norway. The transition to an information/knowledge-based ...