Browsing Mastergradsoppgåver by Title
Now showing items 206-225 of 366
-
Leseforståing og lesemotivasjon på 10. trinnet. Korleis omarbeide tekst for å nå djupare forståing?
(Master thesis, 2021)Abstract Reading skills are important for the acquisition of knowledge in and out of school. Traditionally, reading has been looked upon as the responsibility of the Norwegian language teacher, but today it is defined ... -
Leseopplæring for minoritetsspråklige elever. En kvalitativ undersøkelse rundt læreres tilrettelegging for leseopplæring for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)This master’s thesis sheds light on how teachers work with reading instruction for minority students, with focus on how to decode and crack the reading code and learning to read in the second language. Minority students ... -
Leseopplæring i videregående. En studie om tilrettelegging for leseutvikling gjennom fordypningsoppgaven i norsk for vg3
(Master thesis, 2019)Det siste året på videregående, nærmere bestemt Vg3, skal elevene gjennomføre en selvvalgt, selvstendig og utforskende fordypningsoppgave. Læreplanen legger opp til at elevene skal gjennomføre en selvvalgt studie som ... -
Leseopplæringstekstar og rom for differensiering. Ein studie av leseopplæringstekstar i tre digitale lærebøker for 1.steg
(Master thesis, 2021)Samandrag Formålet med denne studien har vore å undersøkje korleis tre digitale lærebøker gjev rom for differensiering gjennom korleis leseopplæringstekstane i begynnaropplæringa er oppbygd. Problemstillinga er: «Korleis ... -
Litteratur som inngang til livsmeistring. Ein litteraturdidaktisk studie om korleis læreverket Norsk 5 legg til rette for elevane si utvikling av livsmeistring i skulen i møte med litteratur
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien har vore å sjå nærare på korleis livsmeistring blir arbeida med i møte med litteratur i læreverket Norsk 5. Livsmeistring er eit nytt omgrep i læreplanen etter Fagfornyinga, og er ein del av ... -
Litterær kanon i skulen? Ein studie av tekstantologiar for vidaregåande skule
(Master thesis, 2018)The main purpose of this study was to examine the existence of a literary canon in the text anthologies used for the Programs for General Studies at upper secondary school. The curricula after the Knowledge Promotion Reform ... -
Lokal, global eller glokal. Er det mogeleg å ta vare på den lokale og regionale kulturarven i globaliseringa sin tidsalder?
(Master thesis, 2018)Denne masteroppgåva har hatt fokus på lokalhistorie, den lokale og regionale kulturarven, og om det er mogeleg å ta vare på kulturarven i ei tid då kloden snurrar fortare enn nokon gong, og det kan sjå ut som vi går mot ... -
Lucky Næroset. Et casestudie om mobilisering og legitimitet i Næroset
(Master thesis, 2018)Denne masteroppgaven tar for seg historien om «Lucky Næroset» som ble opprettet som en fristat i 1999 med mål om å redde den lokale barneskolen i Næroset. Kommunestyret i Ringsaker kommune hadde vedtatt å legge ned skolen ... -
Lytting i lærebøker for norskfaget. Ein innhaldsanalyse av oppgåver i lærebokserien Norsk frå Cappelen Damm for 5.-7. trinn
(Master thesis, 2023)Munnlege ferdigheiter er ei av fire grunnleggande ferdigheiter i læreplanen i norsk, og lytting er ein viktig del av munnlegheit. Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøke korleis lærebøker legg opp til at elevane ... -
Lærar si forståing om elevar som strevar dei første åra og korleis samarbeide med heimen?
(Master thesis, 2018)Tema i denne studien er barneskulelærarar sine opplevingar omkring elevar som strevar i opplæringa, og korleis eit samarbeid med foreldre til desse elevane kan støtte og motivere elevane i deira læring og utvikling. Søkelyset ... -
Lærarar sin bruk av tilbakemeldingar i norskfaget – korleis fremjar dei elevar sin skrivekompetanse?
(Master thesis, 2017)Samandrag Temaet for denne oppgåva er lærarar sin bruk av skriftlege tilbakemeldingar i norskfaget og om dei har mål om å auke elevar sin skrivekompetanse. Interessa er lagt til ulike faktorar innanfor tilbakemeldingspraksis ... -
Lærerens arbeid : hva kjennetegner norsklærerens arbeid på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2009) -
Lærerens opplevelse av støtte på arbeidsplassen. Med rom for dialog
(Master thesis, 2022)Teachers' right to a safe and healthy working environment is embodied in The Act relating to the working environment (AML, 2005). Norwegian teachers thrive in their work, at the same time multiple teachers misses feedback. ... -
Læring og endring i den offentlige organisasjonen sykehuset. Muligheter og hindringer
(Master thesis, 2012)Abstract Purpose: The study aims to gain deeper knowledge about how planning- and reporting systems affect new learning and change in hospitals on a sectional level and how the leaders function can contribute in promoting ... -
Mangfald og mogelegheiter. Ein kvalitativt orientert studie om drivkrefter på vegar til arbeid med utgangspunkt i deltakarerfaringar frå individuell jobbstøtte
(Master thesis, 2019)Føremål og problemstilling: I individuell jobbstøtte (IPS) er deltakars ønske og val avgjerande rettesnorer. Føremålet med studien er å undersøkje kva som fremmar og hemmar motivasjonen for arbeid i utgangspunktet og ... -
Matematisk problemløsing på småskolen. "Hvordan kan man som lærer undervise ved bruk av matematisk problemløsing på småskolen?"
(Master thesis, 2019)Til tross for at det allerede finnes mye teori som peker på gevinstene ved å arbeide med matematisk problemløsning, samt at problemløsning stadig får en tydeligere plass i læreplanen, er dette en undervisningsmåte som ... -
Målform – eit identitetsmerke? Ein kvantitativ analyse av nyare, norske lettlestbøker for born
(Master thesis, 2012)The thesis investigates similarities and differences between easy-to-read books in ”nynorsk” and ”bokmål”, with a particular focus on how the language forms influence the way such books express both cultural and personal ... -
Med blikket på villmarken. En narrativ og stilistisk analyse av perspektiv som virkemiddel i ekspedisjonsfilm
(Master thesis, 2019)The aim of this study is to investigate how the narrative and stylistic devices in contemporary expedition films cause their content to appear as authentic. The main focus of the study is the television series Nordkalotten ... -
Med kulturkaoset i kroppen? En diskursanalyse av den tredje spiseforstyrrelsen
(Master thesis, 2020)Overspisingslidelse har fått økt oppmerksomhet de siste årene, særlig etter 2013. Nå er denne spiseforstyrrelsen en selvstendig diagnose i både DSM-5 og ICD-11, og i Norge har vi fått nye retningslinjer for tidlig oppdagelse, ...