Browsing Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) by Subject "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260::Andre psykologiske fag: 279"
Now showing items 1-3 of 3
-
"Dette skal vi få til sammen". En kvalitativ studie om aggresjon og tidlig innsats i småskolen
(Master thesis, 2015)Abstract This study focusing aggression in primary school. Aggression is seen as a serious problem in society and pupils who show aggression constitutes a widespread problem in school. This master thesis focuses on teachers' ... -
Korleis implementerer skulen punkt 1 i Aktivitetsplikta : "Å følgje med"? "Eg føler lærarane av og til berre følgjer med på nokre elevar"
(Master thesis, 2019)1.august 2017 tredde bestemmingane om §9 A-4. Aktivitetsplikt for å sikre at elevar har eit trygt og godt psykososialt skolemiljø i kraft (Opplæringslova, 1998). Ifølgje punkt nummer ein i Aktivitetsplikta er dei vaksne ... -
Korleis kan læraren legge til rette for at svakt presterande elevar i matematikk kan bli meir motivert til å arbeide med faget?. «Det handlar jo ikkje berre om matematikk»
(Master thesis, 2016)Summary in English Motivation is a term that has gained ever more attention of the Norwegian school the last few years. For teachers, there is a major challenge in motivating weakly performing pupils in mathematics in the ...