Kva legg ein vekt på i tilrettelegging av læring for særvilkårselevar i vidaregåande opplæring?
dc.contributor.author | Oksavik, Øyvind | |
dc.date.accessioned | 2009-10-29T12:06:11Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153872 | |
dc.format.extent | 76069709 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nno | eng |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | |
dc.subject | tilrettelagt opplæring | nno |
dc.subject | tilrettelagt undervisning | nno |
dc.subject | vidaregåande undervisning | nno |
dc.subject | særkårselevar | nno |
dc.subject.ddc | 371.9073 | |
dc.title | Kva legg ein vekt på i tilrettelegging av læring for særvilkårselevar i vidaregåande opplæring? | nno |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en |