Når førebuinga tel. Utfordringar knytt til tilpassa opplæring i matematikkfaget på 9. trinn.
dc.contributor.author | Solheim, Rebekka Wilhelmsen | |
dc.date.accessioned | 2011-10-21T13:10:17Z | |
dc.date.available | 2011-10-21T13:10:17Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153886 | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.subject | matematikkdidaktikk | en_US |
dc.subject | ungdomsskulesteget | en_US |
dc.subject | grunnskuleopplæring | en_US |
dc.subject.ddc | 371.90447 | |
dc.subject.ddc | 371.90473 | |
dc.subject.ddc | 372.7044 | |
dc.subject.ddc | 510.71 | |
dc.title | Når førebuinga tel. Utfordringar knytt til tilpassa opplæring i matematikkfaget på 9. trinn. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Mathematics and natural science: 400::Mathematics: 410::Applied mathematics: 413 | en_US |